Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

MPK Wrocław gra z KFC Gwardia

Kolejny ważny partner wrocławskiej siatkówki. Tym razem KFC Gwardia nawiązała współpracę barterową z Miejskim Przedsiębiorstwem Komunikacyjnym we Wrocławiu. Użytkownicy wrocławskiej komunikacji mogą się szykować na wiele gwardyjskich akcentów, które będą widoczne na ulicach stolicy Dolnego Śląska.

MPK Wrocław to 200 milionów pasażerów rocznie, którzy przemieszczają się po Wrocławiu i terenach aglomeracji miasta – w ponad 300 autobusach oraz 200 tramwajach. Taki zasięg i możliwości do współpracy dla KFC Gwardia jest otworzeniem kolejnej, istotnego pola w funkcjonowaniu w przestrzeni publicznej. Już teraz wiadomo, że herb KFC Gwardia na pewno pojawi się na lusterkach pojazdów wrocławskiej komunikacji. Dodatkowo pasażerowie MPK będą otrzymywać na bieżąco informacje o ligowych pojedynkach Gwardzistów występujących w KRISPOL 1. Lidze Mężczyzn.

– „Bardzo cieszę się z możliwości jakie daje współpraca z MPK Wrocław. Zasięg miejskiej komunikacji pozwala na dotarcie do szerokiego grona potencjalnych kibiców. Dodatkowo widać, że razem możemy tworzyć coś wspólnego, patrząc chociażby na działanie MPK również w stosunku do innych wrocławskich klubów sportowych. KFC Gwardia widoczna na lusterkach oraz informacje znajdujące się w środku pojazdów wrocławskiej komunikacji – brzmi to bardzo dobrze” – mówi prezes KFC Gwardia Łukasz Tobys.

Aquapark Wrocław, ZOO Wrocław, a teraz wrocławskie MPK. Dokładając do tego jak ważnym partnerem męskiej siatkówki jest samo Miasto Wrocław, z optymizmem można spoglądać w przyszłość KFC Gwardia w dolnośląskiej stolicy. Tym bardziej pokazując, że na zasadzie jasnej współpracy barterowej, można budować wzajemne zaufanie.

Najnowsze

Współpraca Akademii Sportu z Michelin Polska przedłużona

Olsztyńska fabryka Michelin Polska skorzystała z opcji przedłużenia złotego pakietu sponsorskiego, zwiększając tym samym wsparcie ...

Całość ›

Hokejowa Cracovia w nowych strojach

Comarch Cracovia podpisała umowę partnerską z kanadyjską marką CCM, jednym z najbardziej uznanych producentów sprzętu hokejowego na ...

Całość ›

Kramel na koszulkach ŁKS-u

Firma Kramel została sponsorem strategicznym ŁKS Łódź, tym samym zwiększając swoje zaangażowanie w Łódzki Klub Sportowy Logotyp ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›