Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

MOYA sponsorem tytularnym radomskich siatkarek

Od sezonu 2020/2021 sieć stacji paliw MOYA zostaje sponsorem tytularnym żeńskiej drużyny siatkarek z Radomia. Od tej pory pełna nazwa naszego klubu to E.Leclerc MOYA Radomka Radom.

W gronie Rodziny Radomiki, nieprzerwalnie od początku, jest także Anwim S.A. – właściciel ogólnopolskiej sieci stacji paliw MOYA. Po latach zaangażowania w rozwój drużyny, spółka zacieśniła współpracę z klubem kobiecej siatkówki Radomka Radom i została sponsorem tytularnym. Tym samym, w kolejnych trzech sezonach podopieczne Riccardo Marchesiego będą występowały pod nazwą E.Leclerc MOYA Radomka Radom.

„Bardzo cieszymy się ze współpracy z siecią stacji paliw MOYA. Wraz z naszymi partnerami wyznajemy podobne wartości, czyli ciężką i konsekwentną pracę, ciągły rozwój, efektywną współpracę i pokorę. Dzięki tym zasadom MOYA jest dzisiaj najszybciej rozwijającą się siecią stacji paliw w Polsce, a my również konsekwentnie pniemy się do góry. Naszą ambicją na ten sezon jest miejsce w pierwszej siódemce końcowej klasyfikacji. Wierzymy, że wspólnie z naszym sponsorem tytularnym będziemy w stanie to zrealizować” – mówi Thomas Renard-Chardin, prezes zarządu E.Leclerc Radomki Radom.

W ramach świadczeń sponsorskich, oprócz występowania marki MOYA w nazwie klubu, barwy sieci stacji paliw będą wyraźnie eksponowane przede wszystkim podczas meczów domowych Radomki. Logotyp MOYA widoczny będzie także m.in. na meczowych oraz treningowych koszulkach zawodniczek, a także na strojach młodzieżowych grup Akademii Radomki. Oprócz tego podczas meczów Radomki można znaleźć je w strefie reklamowej na hali w Radomiu, bandach LED oraz na płycie boiska. Barwy MOYA będą widoczne na autokarze klubowym, a także w mediach społecznościowych Radomki i na stronie internetowej klubu.

„Rozpoczynamy już nasz trzeci sezon na najwyższym szczeblu kobiecej siatkówki we współpracy z Radomką Radom. Jesteśmy bardzo podekscytowani tym faktem, zwłaszcza że nasze wsparcie dla drużyny jest jeszcze większe niż w poprzednich latach. Radomka to prężnie rozwijająca się drużyna z ambicjami na coraz lepsze wyniki sportowe. Cieszy nas także to, że klub stawia na rozwój organiczny poprzez inwestycje w kadry młodzieżowe, co jest bardzo pozytywne również ze względu na krzewienie wśród młodych ludzi odpowiednich postaw. Zachęcamy wszystkich naszych pracowników i współpracowników, a także klientów do wspierania siatkarek z klubu E.Leclerc MOYA Radomka” – mówi Filip Puchalski, dyrektor ds. operacyjnych, członek zarządu w Anwim S.A.

Sezon 2020/2021 startuje w połowie września. Pierwszy mecz E. Leclerc MOYA Radomka Radom rozegra w Radomiu już 19 września.

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›