Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

MOSiR w Opolu znajdzie Sponsora Tytularnego dla “Okrąglaka”?

MOSiR Opole kolejny raz zorganizował konkurs na sponsora tytularnego, potencjalni chętni składali wnioski do 15 czerwca.

Umowa sponsoringu ma obowiązywać przez 3 najbliższe lata a konkurs ma być rozstrzygnięty do połowy lipca. To już drugi konkurs, pierwszy nie został rozstrzygnięty. Dużo mówiło się, że znajdzie się firma zainteresowana sponsoringiem tytularnym hali, trudno jednak przewidzieć efekt końcowy. Opolska hala nazywana “Okrąglakiem” kosztowała 40 mln złotych i może pomieścić 3460 osób.

– “Pierwszy konkurs był w niefortunnym terminie, bo kończył się w wakacje. To było zaraz po otwarciu hali, chcieliśmy kuć żelazo póki gorące. Do trzech razy sztuka, zobaczymy” – mówi Przemysław Zych, wiceprezydent Opola. – “Konkurs jest otwarty dla wszystkich, kto z klientów dostrzeże potencjał w tym, żeby się promować właśnie przez obiekt, który ma na swoim koncie po modernizacji, już kilka bardzo wartościowych wydarzeń nie tylko i wyłącznie z obszaru sportu, ale także kultury i rozrywki. Myślę sobie, że jest to na pewno bardzo dobra forma promocji, reklamy. Na razie nie chcę zdradzać jak wygląda zainteresowanie. Do 15.06 jest czas, zwykle to jest tak jak z przetargami, że oferty są przekazywane na ostatnią chwilę.”

Najnowsze

Projekt #KoszKoszulka wybrany przez kibiców

Kibice w głosowaniu przeprowadzonym na oficjalnym profilu KoszKadry na portalu Facebook wybrali zwycięski projekt koszulki, opracowany ...

Całość ›

Puchar Świata w skokach narciarskich ze świetnym wynikiem oglądalności

Drugi dzień konkursu Pucharu Świata był trzecim najchętniej oglądanym programem w minionym tygodniu W minionym tygodniu, tj w okresie ...

Całość ›

Acana Orzeł Futsal stworzył własne karty kolekcjonerskie

Futsalowy zespół KS Acana Orzeł Futsal Jelcz-Laskowice stworzył dla kibiców unikatowy projekt - karty kolekcjonerskie Klub chciałby ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›

Projekt #KoszKoszulka wybrany przez kibiców.
#sponsoringsport #koszykowka #konkurs https://t.co/hmMtrgHJgn

Puchar Świata w skokach narciarskich ze świetnym wynikiem oglądalności.
#sponsoringsport #skokinarciarskie #ogladalnosc https://t.co/0V9b1VhX2l