fbpx Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

MOSiR w Opolu znajdzie Sponsora Tytularnego dla “Okrąglaka”?

MOSiR Opole kolejny raz zorganizował konkurs na sponsora tytularnego, potencjalni chętni składali wnioski do 15 czerwca.

Umowa sponsoringu ma obowiązywać przez 3 najbliższe lata a konkurs ma być rozstrzygnięty do połowy lipca. To już drugi konkurs, pierwszy nie został rozstrzygnięty. Dużo mówiło się, że znajdzie się firma zainteresowana sponsoringiem tytularnym hali, trudno jednak przewidzieć efekt końcowy. Opolska hala nazywana “Okrąglakiem” kosztowała 40 mln złotych i może pomieścić 3460 osób.

– “Pierwszy konkurs był w niefortunnym terminie, bo kończył się w wakacje. To było zaraz po otwarciu hali, chcieliśmy kuć żelazo póki gorące. Do trzech razy sztuka, zobaczymy” – mówi Przemysław Zych, wiceprezydent Opola. – “Konkurs jest otwarty dla wszystkich, kto z klientów dostrzeże potencjał w tym, żeby się promować właśnie przez obiekt, który ma na swoim koncie po modernizacji, już kilka bardzo wartościowych wydarzeń nie tylko i wyłącznie z obszaru sportu, ale także kultury i rozrywki. Myślę sobie, że jest to na pewno bardzo dobra forma promocji, reklamy. Na razie nie chcę zdradzać jak wygląda zainteresowanie. Do 15.06 jest czas, zwykle to jest tak jak z przetargami, że oferty są przekazywane na ostatnią chwilę.”

Najnowsze

PGNiG Superligi zmienia formułę i system wyłanianie Mistrza

W sezonie 2018/2019 PGNiG Superliga zagra w zmienionej formule Dwie tabele w rundzie zasadniczej zamieni jedna zbiorcza Następnie ...

Całość ›

Ekstraklasa z nowym kontraktem z LOTTO i PKO Bankiem Polskim

Ekstraklasa rozpoczyna trzyletnią współpracę z dwoma markami należącymi do największych firm w Polsce: Totalizatora Sportowego i PKO ...

Całość ›

Dwa miliony widzów obejrzało mecz Legia – Cork w TVP

Wtorkowy, zwycięski mecz rewanżowy I rundy eliminacji Ligi Mistrzów UEFA pomiędzy Legią Warszawa a Cork City FC, okazał się hitem ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›
Wywiad

Maciej Czupryna – Dyrektor ds. Handlu MKS Cracovia

Nowy sklep kibica, wyróżnienia, sponsorzy oraz ciekawe plany biznesowe Posłuchajcie jak wygląda dział handlowy Cracovii, o którym w wywiadzie opowie jego Dyrektor, Maciej Czupryna   Paweł Żyliński, Redaktor Naczelny Sponsoring Sportpl: Cracovia to specyficzny klub, mają Państwo ...

Całość ›

PGNiG Superligi zmienia formułę i system wyłanianie Mistrza.
#sponsoringsport #pilkareczna #pgnigsuperliga https://t.co/SxLEG5zuD5

Ekstraklasa przedłuża umowę z Totalizatorem Sportowym i podpisuje kontrakt z PKO.
#sponsoringsport #lotto #pko https://t.co/XJAJPCbAZB