MOSiR w Opolu znajdzie Sponsora Tytularnego dla „Okrąglaka”?
MOSiR Opole kolejny raz zorganizował konkurs na sponsora tytularnego, potencjalni chętni składali wnioski do 15 czerwca.
Umowa sponsoringu ma obowiązywać przez 3 najbliższe lata a konkurs ma być rozstrzygnięty do połowy lipca. To już drugi konkurs, pierwszy nie został rozstrzygnięty. Dużo mówiło się, że znajdzie się firma zainteresowana sponsoringiem tytularnym hali, trudno jednak przewidzieć efekt końcowy. Opolska hala nazywana „Okrąglakiem” kosztowała 40 mln złotych i może pomieścić 3460 osób.
– „Pierwszy konkurs był w niefortunnym terminie, bo kończył się w wakacje. To było zaraz po otwarciu hali, chcieliśmy kuć żelazo póki gorące. Do trzech razy sztuka, zobaczymy” – mówi Przemysław Zych, wiceprezydent Opola. – „Konkurs jest otwarty dla wszystkich, kto z klientów dostrzeże potencjał w tym, żeby się promować właśnie przez obiekt, który ma na swoim koncie po modernizacji, już kilka bardzo wartościowych wydarzeń nie tylko i wyłącznie z obszaru sportu, ale także kultury i rozrywki. Myślę sobie, że jest to na pewno bardzo dobra forma promocji, reklamy. Na razie nie chcę zdradzać jak wygląda zainteresowanie. Do 15.06 jest czas, zwykle to jest tak jak z przetargami, że oferty są przekazywane na ostatnią chwilę.”