Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

MONDOLAB nowym partnerem KSW

Nowa marka na rynku suplementów sportowych stałą się nowym Partnerem organizacji KSW, umowę podpisano przed galą numer 65.

W misji – będącej manifestem marki – możemy przeczytać: „Wierzymy, że przy odpowiednim wsparciu sportowcy dnia codziennego mogą przesuwać swoje granice równie efektywnie, co profesjonaliści, zachowując równowagę między spełnianiem sportowych ambicji i rozwijaniem zainteresowań a obowiązkami i wyzwaniami życia osobistego”.

Marka MONDOLAB chce być znana z jakości, światowego poziomu i ciągłego rozwoju, dlatego już dziś zapowiada poszerzenie asortymentu i rozbudowę portfolio. Od początku buduje partnerstwa i rozszerza okołosportowe horyzonty, by szeroko inspirować ideą SPORT-LIFE BALANCE.

Opracowując formułę przedtreningową, twórcy marki nawiązali współpracę z zawodnikami Federacji KSW – organizacji promującej walki MMA (Mixed Martial Arts). Dzięki tej współpracy powstał NALT POWER Pre-workout System – hero produkt MONDOLAB.

Twarzą kampanii promującej NALT POWER Pre-workout System został Roberto Soldić – zawodnik mieszanych sztuk walki, mistrz KSW w wadze półśredniej, który na swoją renomę jednego z najniebezpieczniejszych zawodników w Europie zapracował sobie spektakularnymi zwycięstwami.

Wśród ambasadorów marki znaleźli się zarówno zawodowi sportowcy, trenerzy, jak i amatorzy sportu – ludzie tworzący społeczność, której celem jest poprawa jakości życia poprzez SPORT-LIFE BALANCE.

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›