Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Molten oficjalną piłką Energa Basket Ligi

Koszykarze w najbliższych trzech sezonach Energa Basket Ligi będą korzystać z piłek marki Molten.

Już od sezonu 2019/2020 w Energa Basket Lidze zawodnicy będą grali najnowszą edycją piłki marki Molten – B7-GLX. Jest to ulepszony model bardzo popularnej piłki B7-GL, która zapewnia teraz jeszcze lepszy chwyt, przyczepność, czucie oraz samą widoczność na parkiecie.

– „Wcześniej korzystaliśmy z piłek marki Molten w Energa Basket Lidze Kobiet oraz w niższych ligach organizowanych przez Polski Związek Koszykówki. Tych piłek używaliśmy również podczas meczów reprezentacji – także w tak udanych dla naszego zespołu kwalifikacjach do Mistrzostw Świata. Jesteśmy bardzo zadowoleni z tej współpracy i dlatego rozszerzamy ją teraz o Energa Basket Ligę mężczyzn, czyli najbardziej popularne rozgrywki koszykarskie w naszym kraju” – mówi Radosław Piesiewicz, Prezes Energa Basket Ligi i Polskiego Związku Koszykówki.

Piłka marki Molten będzie dedykowana Energa Basket Lidze – znajdzie się na niej logotyp rozgrywek.

– „Cieszymy się, że począwszy od nowego sezonu piłki marki Molten zagoszczą również na parkietach Energa Basket Ligi. Będzie to doskonałe podsumowanie dotychczasowej współpracy pomiędzy PZKosz a firmą Molten i SMJ sport. Polskiej Lidze Koszykówki gratulujemy wyboru i dziękujemy za okazane zaufanie marce Molten oraz samej piłce. Jesteśmy pewni, że przekazujemy Energa Basket Lidze produkt najwyższej europejskiej i światowej jakości. Piłki Molten B7-GLX w rękach zawodowców będą doskonałym narzędziem do uzyskania najlepszych wyników sportowych, a kibicom dostarczą niezapomnianych wrażeń w nowym sezonie” – podkreśla Rafał Chojczak, kierownik ds. sprzedaży w SMJ sport.

Oficjalnym dystrybutorem piłek marki Molten w Polsce jest firma SMJ sport.

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›