Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

MMARocks.pl świętuje

Serwis MMAROCKS.pl, największy i najstarszy polski portal poświęcony mieszanym sztukom walki obchodzi właśnie swój dziesiąty jubileusz działalności.

Początkowo serwis był blogiem założonym przez Tomasza Nowosielskiego, do którego po kilku tygodniach działalności dołączył Jakuba Bijan. Z czasem do dwójki założycieli dołączył wspólnik – Piotr Torzewski, odpowiedzialny za kwestie techniczne – a całość przerodziła się w profesjonalny portal, który jest dziś regularnie odwiedzany przez pół miliona unikatowych użytkowników miesięcznie.

Jak mówią właściciele serwisu, w roku 2007 powstał on z potrzeby chwili i bardziej jako hobby. Dziś jest to już dobrze prosperujący biznes i profesjonalne medium, w którego redakcji działa kilkanaście osób.

– MMAROCKS.pl jak wiele przedsięwzięć narodziło się z pasji i chęci budowania czegoś, czym sami się ekscytowaliśmy. Szczęśliwie okazało się, że dzięki latom poświęceń i pracy na dwa etaty można ową pasję przekuć w produktywną i dochodową działalność. Pamiętam ówczesne statystyki, naszą radość z pierwszych czytelników, komentarzy. Od tamtej pory strona została odwiedzona 190 milionów razy, a nasi użytkownicy przez ten czas napisali 1 800 000 komentarzy – wspomina Tomasz Nowosielski.

Integralną częścią MMARocks jest unikatowe forum Cohones.pl, które skupia tysiące aktywnych użytkowników, na bieżąco komentujących wydarzenia ze świata sportów walki i nie tylko.

– Cohones to wyjątkowe miejsce w zmieniającym się internecie, w którym tradycyjne fora coraz częściej wypierane są przez media społecznościowe i tamtejsze grupy tematyczne. Tymczasem forum MMAROCKS jest nie tylko szybko rozwijającą się platformą wymiany poglądów na temat sportów walki, treningu i kwestii okołotreningowych – jest też skupiskiem ludzi, którzy swoje zainteresowania pragną dzielić z innymi. To sprawia, że Cohones tworzy z serwisu MMAROCKS żywą społeczność, a jej członkowie częstokroć znają się osobiście ze wspólnych wyjazdów, zlotów i eventów tematycznych – komentuje Jakub Bijan.

Marka MMAROCKS, jako największe branżowe medium w Polsce oraz Europie, może również pochwalić się blisko 130 tysiącami fanów na Facebooku, 17 tysiącami osób obserwujących na Instagramie, prawie 4 tysiącami na Twitterze oraz prawie 2 tysiącami subskrybentów w serwisie Youtube.

– Gdy zaczynaliśmy, na stronie pojawiało się kilkadziesiąt materiałów miesięcznie. Dziś samych newsów tworzymy kilkanaście, czasem dwadzieścia kilka dziennie. Do tego dochodzą wywiady i inne produkcje wideo, podcasty i autorskiej teksty poświęcone branży sportów walki. W tym roku uruchomiliśmy również sklep MMAROCKS, dzięki któremu będziemy mogli skupić się na dostarczeniu naszym czytelnikom nie tylko interesujących ich treści, ale także potrzebnych im produktów – twierdzi Piotr Torzewski

Portal ma za sobą wiele etapów rozwoju, a decyzje, które były podejmowane przy jego budowaniu, pokazują, że właściciele wybrali właściwą drogę i mają jeszcze sporo pomysłów na przyszłość.

– Planujemy rozszerzyć współpracę z naszymi partnerami, dzięki czemu będziemy mogli dostarczać jeszcze więcej ciekawych treści dla naszych czytelników. Nie ukrywamy również, że chcemy poszerzyć działalność o kolejne segmenty – choć na razie jest jeszcze zbyt wcześnie, aby zdradzać szczegóły. Na pewno możemy obiecać, że w kolejnych miesiącach na MMAROCKS będzie się działo naprawdę dużo, co bez wątpienia przyniesie wiele korzyści zarówno czytelnikom portalu jak i forumowiczom – zapewnia Tomasz Nowosielski.

Wejście w jedenasty rok działalności MMROCKS.pl zapowiada się więc niezwykle ciekawie.

Źródło: MMARocks.pl

Najnowsze

Śląsk Wrocław z nową kolekcją moro

Nowa kolekcja Śląska Wrocław to kolejna odsłona stylistyki moro, przywołującej wojskowe korzenie klubu z Wrocławia Obecny sezon ...

Całość ›

Marta Zawadzka nowym prezesem PHL

Polska Hokej Liga ma nowego prezesa Od 1 grudnia funkcję tę pełni Marta Zawadzka, dotychczasowa komisarz Ligi Polska Hokej Liga ma ...

Całość ›

Ekstraklasa podpisuje nowe umowy na transmisje międzynarodowe

Ekstraklasa SA kontynuuje działania w zakresie rozszerzania transmisji rozgrywek u zagranicznych nadawców Na sezon 2020/21 zostały ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›

Śląsk Wrocław z nową kolekcją moro.

#sponsoringsport #slaskwroclaw #pilkanozna https://sponsoringsport.pl/slask-wroclaw-z-nowa-kolekcja-moro/

Marta Zawadzka nowym prezesem PHL.

#sponsoringsport #hokejnalodzie https://sponsoringsport.pl/marta-zawadzka-nowym-prezesem-phl/

Bądź na bieżąco, zapisz się do newslettera

Znam i akceptuję
regulamin

Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany przeze mnie adres email informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od portalu Sponsoring Sport.pl z siedzibą w Dąbrowie,  ul. Piaskowa 9/4, 62-070 Dąbrowa. Firma wpisana jest do rejestru przedsiębiorców KRS przez Sąd Rejonowy dla Sądu w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem NIP: 777-299-76-75, REGON: 368988510.

 

Bądź na bieżąco, zapisz się do newslettera

Znam i akceptuję
regulamin

Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany przeze mnie adres email informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od portalu Sponsoring Sport.pl z siedzibą w Dąbrowie,  ul. Piaskowa 9/4, 62-070 Dąbrowa. Firma wpisana jest do rejestru przedsiębiorców KRS przez Sąd Rejonowy dla Sądu w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem NIP: 777-299-76-75, REGON: 368988510.