Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

MMA ma duży udział w polskim sponsoringu

Sponsoring sportowy w świecie MMA rozwija się bardzo szybko, a według najnowszego raportu agencji Pentagon Research, wartość telewizyjna sponsoringu sportowego w 2017 roku w Polsce wyniosła aż 4,3 mld złotych.

Co jednak ważne, mieszane sztuki walki miały w tym wyniku swój znaczący udział. Kategoria sztuki walki, która według autorów badania obejmuje głównie MMA, trafiła na siódmą pozycję zestawienia generując ponad 101 milionów złotych wartości mediowej eskpozycji sponsorskich.

Natomiast patrząc pod kątem liczby ekspozycji logotypów różnych marek, w tym takich sponsorów jak Blachy Pruszyński czy STS, którzy współpracują z organizacją KSW, MMA zajęło pozycję czwartą, tuż za piłką nożną, siatkówką mężczyzn i żużlem.

Patrząc pod kątem samej wartości mediowej telewizyjnych ekspozycji sponsorskich MMA przeskoczyło takie dyscypliny jak: boks, piłkę ręczną, lekkoatletykę, hokej, tenis ziemny czy rajdy terenowe. Natomiast porównując liczby ekspozycji, mieszane sztuki walki wyprzedziły również skoki narciarskie, kolarstwo szosowe czy siatkówkę kobiet.

W rankingu grup telewizyjnych, ze względu na wysokość wartości mediowej sponsorów sportu, pierwsze miejsce zajęła Grupa Polsat.

Analiza przeprowadzona przez firmę Pentagon Research obejmowała następujące kanały telewizyjne: TVP1, TVP2, TVP Info, TVP Polonia, Polsat, Polsat Sport, Polsat Sport Extra, Super Polsat, Polsat News, TV4, TVN, TVN Turbo, TVN 24, TVP Sport, Eurosport 1, Eurosport 2, nSport+, Canal+, Canal+Sport i Canal+Sport 2. Monitorowane pod kątem ekspozycji sponsorskich były programy sportowe (w tym wiadomości), w których pokazywane są imprezy polskie bądź z udziałem polskich sportowców.

Najnowsze

Ekstraklasa Games startuje z partnerem tytularnym

Czwarty sezon największego turnieju w grze FIFA 22 w Polsce startuje już 30 listopada Partnerem tytularnym Ekstraklasa Games został PKO ...

Całość ›

Stal rozszerza współpracę z siecią sklepów A&K

Stal Mielec rozszerzyła współpracę z mielecką siecią sklepów A&K Od teraz można tam kupić nie tylko piwo Stal, ale również ...

Całość ›

Tarczyński S.A. sponsorem tytularnym Stadionu Wrocław

Firma Tarczyński SA – jeden z liderów branży spożywczej w Polsce oraz marka nr 1 w kategoriach wędlin paczkowanych mięsnych i ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›

Partnerzy

Bądź na bieżąco, zapisz się do newslettera

Znam i akceptuję
regulamin

Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany przeze mnie adres email informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od portalu Sponsoring Sport.pl z siedzibą w Dąbrowie,  ul. Piaskowa 9/4, 62-070 Dąbrowa. Firma wpisana jest do rejestru przedsiębiorców KRS przez Sąd Rejonowy dla Sądu w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem NIP: 777-299-76-75, REGON: 368988510.

 

Bądź na bieżąco, zapisz się do newslettera

Znam i akceptuję
regulamin

Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany przeze mnie adres email informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od portalu Sponsoring Sport.pl z siedzibą w Dąbrowie,  ul. Piaskowa 9/4, 62-070 Dąbrowa. Firma wpisana jest do rejestru przedsiębiorców KRS przez Sąd Rejonowy dla Sądu w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem NIP: 777-299-76-75, REGON: 368988510.