fbpx Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

MKS Lublin dalej z Selgrosem

MKS Lublin wielokrotny medalista Mistrzostw Polski przedłużył współpracę z Selgrosem.

MKS Lublin to aktualny Mistrz Polski w kobiecym wydaniu piłki ręcznej. W dniu dzisiejszym zwołana została specjalna konferencja prasowa dotycząca działań klubu. W jej trakcie oprócz kwestii sportowych poruszone został temat przedłużenia umowy ze sponsorem tytularnym. Klub nadal będzie nosić nazwę MKS Selgros Lublin a logotyp marki znajdować się będzie na koszulkach zawodniczek. Współpraca trwać będzie rok.

– Pragnę pogratulować zawodniczkom MKS Selgros z okazji zdobycia 19 tytuły mistrza Polski To olbrzymi sukces i cieszymy się, że jako sponsor pomogliśmy mieć w tym swój udział. Dziękujemy za dotychczasową, bardzo dobrą współpracę zawodniczkom i trenerom, zarządowi, a także kibicom – powiedział na wstępie kierownik działu Horeca w Selgros Cash&Carry Lublin Piotr Głowacki.

Źródło: MKS Selgros Lublin

Najnowsze

Suzuki Arena już w listopadzie

Suzuki mimo nabycia praw do stadionu w Kielcach jeszcze nie komunikuje tego faktu, co jednak zmieni się już w listopadzie  Jak ...

Całość ›

Orlen sponsorem Roberta Kubicy?

Jak informuje Radio ZET Orlen poważnie zastanawia się nad sponsoringiem Roberta Kubicy Robert Kubica obecnie jest rezerwowym kierowcą ...

Całość ›

Węglokoks gra z Akademią Piłkarską Rozwoju

Jedna z największych firm w województwie śląskim, działająca w branży węglowej, została sponsorem generalnym klubowej Akademii ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›

Suzuki Arena już w listopadzie.
#sponsoringsport #koronakielce #pilkanozna https://t.co/UCwC0XmpB4

Orlen sponsorem Roberta Kubicy?
#sponsoringsport #orlen #lotos https://t.co/42Yy7IWCR1