Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Mimo porażki Niemców, Adidas liczy na sprzedaż 8 mln koszulek

Przy okazji piłkarskich mistrzostw świata w Rosji niemiecki producent sprzętu sportowego Adidas liczy na sprzedaż 8 mln koszulek, czyli wynik lepszy niż w 2014 roku, mimo niepowodzenia swojej flagowej drużyny – Niemiec, wyeliminowanej już z turnieju.

– “Oczywiście jesteśmy rozczarowani, ale taki jest sport. Jesteśmy z naszą reprezentacją na dobre i złe. W przeszłości byliśmy przecież czterokrotnie mistrzami świata i trzy razy mistrzami Europy” – powiedziała rzeczniczka firmy Claudia Lange.

Adidas wyposażył w stroje 12 z 32 drużyn uczestniczących w mundialu. Osiem z nich awansowało do fazy pucharowej: Rosja, Szwecja, Meksyk, Hiszpania, Argentyna, Belgia, Kolumbia i Japonia.

Polscy piłkarze grali w strojach amerykańskiej firmy Nike.

Najnowsze

Heraklesy za rok 2018 rozdane

Wczoraj miała miejsce gala Heraklesów, podczas tegorocznego wydarzenia MMARockspl przyznał dziewięć statuetek Najważniejsze nagrody ...

Całość ›

Świat Narzędzi Astech po raz kolejny Sponsorem Sparty Wrocław

W nowym sezonie 2019 firma Astech ponownie będzie Sponsorem żuzlowej WTS Sparty Wrocław Przed nimi trzeci sezon współpracy – ...

Całość ›

Nowe, stare władze Jagielloni

We wtorek odbyło się Walne Zgromadzenie Akcjonariuszy oraz Rady Nadzorczej Jagiellonii Białystok Sportowej Spółki Akcyjnej W czasie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›

Świat Narzędzi Astech po raz kolejny Sponsorem Sparty Wrocław.
#sponsoringsport #spartawroclaw #zuzel https://t.co/lnA3yE4GlE

Nowe, stare władze Jagiellonii.
#sponsoringsport #jagielloniabialystok #pilkanozna https://t.co/BNiKznTSha