Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Mimo porażki Niemców, Adidas liczy na sprzedaż 8 mln koszulek

Przy okazji piłkarskich mistrzostw świata w Rosji niemiecki producent sprzętu sportowego Adidas liczy na sprzedaż 8 mln koszulek, czyli wynik lepszy niż w 2014 roku, mimo niepowodzenia swojej flagowej drużyny – Niemiec, wyeliminowanej już z turnieju.

– „Oczywiście jesteśmy rozczarowani, ale taki jest sport. Jesteśmy z naszą reprezentacją na dobre i złe. W przeszłości byliśmy przecież czterokrotnie mistrzami świata i trzy razy mistrzami Europy” – powiedziała rzeczniczka firmy Claudia Lange.

Adidas wyposażył w stroje 12 z 32 drużyn uczestniczących w mundialu. Osiem z nich awansowało do fazy pucharowej: Rosja, Szwecja, Meksyk, Hiszpania, Argentyna, Belgia, Kolumbia i Japonia.

Polscy piłkarze grali w strojach amerykańskiej firmy Nike.

Najnowsze

Stena Line pozostaje Sponsorem Arki Gdynia

Stena Line, wiodący, europejski operator promowy pozostaje Sponsorem Arki Gdynia w sezonie 2025/26 Stena Line jest jednym z wiodących ...

Całość ›

WOD-BUD nowym sponsorem Stali Rzeszów

Do grona sponsorów Stali Rzeszów dołączyła firma WOD-BUD Sp z oo – Generalny Wykonawca z ponad 100-letnią tradycją WOD-BUD to ...

Całość ›

Weron nowym Sponsorem Aluron CMC Warta Zawiercie

W sezonie 2025/2026 nasz klub rozpoczyna współpracę z Liderem Medycyny Sportowej w Polsce - firmą WERON, dzięki której Jurajscy ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›