Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Milionowa oglądalność PGE Ekstraligi

Fot. zuzelwobiektywie.pl

PGE Ekstraliga zaprezentowała dane dotyczące oglądalności ligi w sezonie 2020, żużel przyciągnął miliony kibiców.

Skumulowana oglądalność meczów PGE Ekstraligi transmitowanych w nSport+ i ELEVEN SPORTS w sezonie 2020 to ponad 8,6 mln widzów. Rekordowym okazał się pojedynek MOJE BERMUDY STAL Gorzów – BETARD SPARTA Wrocław, który w nSport+ obejrzało na żywo 249 tys. widzów.

Z kolei wszystkie wydarzenia związane z PGE Ekstraligą w obu stacjach (mecze i magazyny, jak również emisje powtórkowe) obejrzało 12,2 mln widzów.

W całym sezonie 2020 średnia oglądalność PGE Ekstraligi w obu kanałach wyniosła blisko 132 tys. widzów (licząc okres od czerwca do października oraz wyłącznie mecze LIVE).

W ELEVEN SPORTS najwyższą oglądalność osiągnął mecz MOJE BERMUDY STAL Gorzów – ELTROX WŁÓKNIARZ Częstochowa (153 tys. widzów, zawody przerwane).

W rankingu najlepiej oglądanych domowych meczów wygrała BETARD Sparta Wrocław. Średnio na jej meczach w PGE Ekstralidze, przed telewizorami zasiadało w całym sezonie blisko 152 tys. widzów. Na drugim miejscu uplasowali się żużlowcy MOTORU Lublin (prawie 136 tys. widzów), a na trzecim MRGARDEN GKM Grudziądz (blisko 133 tys. widzów).

Statystyki pokazują, że sezony 2020 i 2019 były bardzo podobne pod względem zainteresowania widzów rozgrywkami. Przed rokiem średnio PGE Ekstraligę oglądało w nSport+ i ELEVEN SPORTS ok. 130 tys. widzów (wyłącznie mecze LIVE, a sezon trwał wówczas od kwietnia do września).

W 2019 roku najchętniej oglądanym meczem PGE Ekstraligi był pojedynek wrocławsko – zielonogórski (207 tys. widzów w nSport+).

Kolejny rok współpracy PGE Ekstraligi z Wirtualną Polską jako partnerem medialnym – licząc tylko materiały wideo – to blisko 400 produkcji, które przyniosły 41,6 mln odtworzeń.

19 magazynów „Bez hamulców”, które emitowano na żywo ze strony głównej Wirtualnej Polski przyniosło 7,4 mln odtworzeń.

Nowa aktywność w aplikacji mobilnej PGE Ekstraligi „Komu kibicujesz?” zakończyła się największym zaangażowaniem kibiców FOGO Unii Leszno 60,99 % (18 meczów). Na drugim miejscu znaleźli się fani Motoru Lublin 59,02 % (14 meczów), a na trzecim BETARD Sparty Wrocław 53,96 % (18 meczów).

Aplikacja PGE Ekstraligi globalnie przyniosła rekordową liczbę użytkowników – 117 tys. i ponad 7,5 mln zdarzeń w okresie od czerwca do października.

Niezmiennie najwięcej kibiców było zaangażowanych na oficjalnym profilu PGE Ekstraligi na Facebooku – ponad 106 tys. Na Instagramie ta liczba osiągnęła z kolei blisko 42 tys., na Twitterze 15,8 tys., a na YouTube 13,1 tys.

W trakcie krótkiego sezonu 2020 oficjalna witryna internetowa PGE Ekstraligi zanotowała 3,3 mln odsłon.

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›