Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Mila ambasadorem Betcris

Sebastian Mila dołączył do Betcris jako ambasador marki. Oprócz wsparcia w działaniach promocyjnych oraz aktywności w social media, przewidziana jest jego specjalna rola jako Kapitana Mili – twarzy nowego rankingu z pulą nagród 40 tys. złotych.

Odlotowy ranking Zbieraj Mile z Kapitanem Milą to dwumiesięczna akcja dla prawdziwych koneserów długodystansowej rywalizacji, w której tytułowe mile naliczane są i kumulowane w rankingu na podstawie równowartości netto każdego postawionego i rozliczonego kuponu. Promocja będzie składała się z podetapów uwzględniających dodatkowe gratyfikacje, a na koniec najlepsi zostaną nagrodzeni wycieczkowymi voucherami i atrakcyjnymi bonusami. 

Poza sygnowaniem swoim nazwiskiem flagowej akcji rankingowej Betcris, Sebastian Mila jako ambasador brandu przewidziany jest do licznych działań wizerunkowych oraz typerskich budowanych wokół oferty bukmachera na kluczowe wydarzenia piłkarskie.

– „Można powiedzieć, że marketingowo Betcris i Sebastian Mila to naprawdę zgrany duet. Nazwisko Sebastiana idealnie wpisało się w koncept naszej nowej akcji rankingowej i postanowiliśmy wykreować postać Kapitana Mili, który w naturalny sposób zachęca do rywalizacji w walce o nagrody w postaci m.in. voucherów wyjazdowych. Ponadto, jako jeden z najbardziej rozpoznawalnych byłych reprezentantów kraju, a obecnie medialny ekspert telewizyjny i aktywny użytkownik mediów społecznościowych spełnia wszystkie najważniejsze kryteria ambasadora zakładów wzajemnych online. Nie bez znaczenia jest także jego otwartość oraz sympatyczna osobowość, co jak wierzymy pozwoli nam maksymalnie wykorzystać potencjał współpracy i tworzyć kreatywne promocje skierowane do naszych aktualnych i nowych klientów” – komentuje Urszula Wasilewska, marketing manager Betcris Polska.

Najnowsze

Tyskie piwem Reprezentacji

Marka Tyskie zostaje oficjalnym partnerem reprezentacji Polski w piłce nożnej Na mocy umowy między Kompanią Piwowarską a Polskim ...

Całość ›

ROW Rybnik zachęca do wspierania dzieci, w zamian za części

Z tej okazji świąt Bożego Narodzenia żużlowy ROW rybnik postanowił prosić kibiców o pomoc i przynoszenie pluszaków, którymi ...

Całość ›

Raport Startup Poland „Nowe technologie w sporcie” z udziałem Totalizatora Sportowego

Think tank Startup Poland we współpracy z Totalizatorem Sportowym oraz Polską Agencją Rozwoju Przemysłu wydali raport o potencjale ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›