Mila ambasadorem Betcris
Sebastian Mila dołączył do Betcris jako ambasador marki. Oprócz wsparcia w działaniach promocyjnych oraz aktywności w social media, przewidziana jest jego specjalna rola jako Kapitana Mili – twarzy nowego rankingu z pulą nagród 40 tys. złotych.
Odlotowy ranking Zbieraj Mile z Kapitanem Milą to dwumiesięczna akcja dla prawdziwych koneserów długodystansowej rywalizacji, w której tytułowe mile naliczane są i kumulowane w rankingu na podstawie równowartości netto każdego postawionego i rozliczonego kuponu. Promocja będzie składała się z podetapów uwzględniających dodatkowe gratyfikacje, a na koniec najlepsi zostaną nagrodzeni wycieczkowymi voucherami i atrakcyjnymi bonusami.
Poza sygnowaniem swoim nazwiskiem flagowej akcji rankingowej Betcris, Sebastian Mila jako ambasador brandu przewidziany jest do licznych działań wizerunkowych oraz typerskich budowanych wokół oferty bukmachera na kluczowe wydarzenia piłkarskie.
– „Można powiedzieć, że marketingowo Betcris i Sebastian Mila to naprawdę zgrany duet. Nazwisko Sebastiana idealnie wpisało się w koncept naszej nowej akcji rankingowej i postanowiliśmy wykreować postać Kapitana Mili, który w naturalny sposób zachęca do rywalizacji w walce o nagrody w postaci m.in. voucherów wyjazdowych. Ponadto, jako jeden z najbardziej rozpoznawalnych byłych reprezentantów kraju, a obecnie medialny ekspert telewizyjny i aktywny użytkownik mediów społecznościowych spełnia wszystkie najważniejsze kryteria ambasadora zakładów wzajemnych online. Nie bez znaczenia jest także jego otwartość oraz sympatyczna osobowość, co jak wierzymy pozwoli nam maksymalnie wykorzystać potencjał współpracy i tworzyć kreatywne promocje skierowane do naszych aktualnych i nowych klientów” – komentuje Urszula Wasilewska, marketing manager Betcris Polska.