Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Mikołaj Wójcik szefem mediów w Legii Warszawa

Mikołaj Wójcik, dziennikarz i redaktor z 20-letnim doświadczeniem, dołączył do Legii Warszawa, gdzie będzie kierował klubowymi mediami.

Wcześniej pracował między innymi w Dzienniku i tygodniku Wprost, a w Dzienniku Gazecie Prawnej szefował działowi krajowemu. Od 2011 roku był w Fakcie, gdzie przez ostatnie sześć lat kierował działem politycznym. Jak sam podkreśla, jest kibicem Legii od 35 lat.

– „W dziennikarstwie politycznym spędziłem 20 lat. Ja się zmieniłem bo zdobyłem ogromne doświadczenie. Polityka się zmieniła bo staje się coraz bardziej brutalna a coraz mniej merytoryczna. I nasze drogi się rozeszły. Nigdy nie zamierzałem się zapisywać do któregokolwiek z okopów. W kilka dni od ogłoszenia mojego rozstania z Faktem dostałem kilka bardzo atrakcyjnych ofert, ale żadna nie miała szans w starciu z propozycją pracy dla Legii. To klub, któremu kibicuje od 35 lat i ta praca jest dla mnie spełnieniem marzeń” – mówi Mikołaj Wójcik.

W Legii Mikołaj Wójcik będzie zarządzał zespołem medialnym, rozwijał produkcję treści klubowych i nadzorował ich dystrybucję, zarówno w kanałach własnych (strona internetowa, aplikacja i media społecznościowe), jak i zewnętrznych.

– „Kluby piłkarskie na całym świecie stają się coraz bardziej firmami mediowymi. Tworzenie kontentu i cyfrowa transformacja to przyszłość nowoczesnej piłki, dlatego w Legii przykładamy do tego tak dużą wagę. Inwestujemy nie tylko w nowoczesne narzędzia do komunikacji z kibicami, ale także w najlepszych ludzi, którzy będą tworzyli treści dla naszych mediów. Dlatego bardzo się cieszę, że Mikołaj dołączył do naszego zespołu i będziemy mogli skorzystać z jego doświadczenia” – powiedział Dariusz Mioduski, prezes i właściciel Legii Warszawa. Klub będzie też korzystać z doświadczenia Wójcika jako komentatora i aktywnego uczestnika publicznych dyskusji i debat.

– „Legia budzi ogromne emocje. Codziennie toczą się gorące dyskusje, pojawia się mnóstwo plotek, półprawd, przekłamań. Legia musi być aktywnym uczestnikiem tej debaty. Dlatego deklaruję, że będę aktywny w mediach społecznościowych, zarówno na Twitterze, jak i w pozostałych mediach – wszędzie, gdzie toczą się debaty i dyskusje o naszym Klubie i o polskiej piłce” – dodał Mikołaj Wójcik.

Mikołaj Wójcik jest kolejnym silnym wzmocnieniem personalnym Legii, która w ostatnich miesiącach przyciągnęła już inne, głośne na rynku nazwiska. W czerwcu do klubu dołączył były redaktor naczelny Pulsu Biznesu, Tomasz Siemieniec, a w sierpniu Mikołaj Szymborski, który po latach pracy w grupie Pernod Ricard został dyrektorem marketingu warszawskiego klubu.

Legia jest najbardziej medialnym klubem w Polsce. W lipcu w mediach i na wybranych stronach internetowych pojawiło się ok. 4 000 publikacji na temat warszawskiego klubu (zestawienie PRESS-SERVICE Monitoring Mediów). Dominuje także w mediach społecznościowych docierając łącznie do ponad 1,5 mln internautów. Materiały wideo Klubu dostępne są na kanale naziemnej telewizji hybrydowej, a program Legia TV emitowany jest w telewizji TVP Sport.

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›