Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Mikołaj Wójcik szefem mediów w Legii Warszawa

Mikołaj Wójcik, dziennikarz i redaktor z 20-letnim doświadczeniem, dołączył do Legii Warszawa, gdzie będzie kierował klubowymi mediami.

Wcześniej pracował między innymi w Dzienniku i tygodniku Wprost, a w Dzienniku Gazecie Prawnej szefował działowi krajowemu. Od 2011 roku był w Fakcie, gdzie przez ostatnie sześć lat kierował działem politycznym. Jak sam podkreśla, jest kibicem Legii od 35 lat.

– “W dziennikarstwie politycznym spędziłem 20 lat. Ja się zmieniłem bo zdobyłem ogromne doświadczenie. Polityka się zmieniła bo staje się coraz bardziej brutalna a coraz mniej merytoryczna. I nasze drogi się rozeszły. Nigdy nie zamierzałem się zapisywać do któregokolwiek z okopów. W kilka dni od ogłoszenia mojego rozstania z Faktem dostałem kilka bardzo atrakcyjnych ofert, ale żadna nie miała szans w starciu z propozycją pracy dla Legii. To klub, któremu kibicuje od 35 lat i ta praca jest dla mnie spełnieniem marzeń” – mówi Mikołaj Wójcik.

W Legii Mikołaj Wójcik będzie zarządzał zespołem medialnym, rozwijał produkcję treści klubowych i nadzorował ich dystrybucję, zarówno w kanałach własnych (strona internetowa, aplikacja i media społecznościowe), jak i zewnętrznych.

– “Kluby piłkarskie na całym świecie stają się coraz bardziej firmami mediowymi. Tworzenie kontentu i cyfrowa transformacja to przyszłość nowoczesnej piłki, dlatego w Legii przykładamy do tego tak dużą wagę. Inwestujemy nie tylko w nowoczesne narzędzia do komunikacji z kibicami, ale także w najlepszych ludzi, którzy będą tworzyli treści dla naszych mediów. Dlatego bardzo się cieszę, że Mikołaj dołączył do naszego zespołu i będziemy mogli skorzystać z jego doświadczenia” – powiedział Dariusz Mioduski, prezes i właściciel Legii Warszawa. Klub będzie też korzystać z doświadczenia Wójcika jako komentatora i aktywnego uczestnika publicznych dyskusji i debat.

– “Legia budzi ogromne emocje. Codziennie toczą się gorące dyskusje, pojawia się mnóstwo plotek, półprawd, przekłamań. Legia musi być aktywnym uczestnikiem tej debaty. Dlatego deklaruję, że będę aktywny w mediach społecznościowych, zarówno na Twitterze, jak i w pozostałych mediach – wszędzie, gdzie toczą się debaty i dyskusje o naszym Klubie i o polskiej piłce” – dodał Mikołaj Wójcik.

Mikołaj Wójcik jest kolejnym silnym wzmocnieniem personalnym Legii, która w ostatnich miesiącach przyciągnęła już inne, głośne na rynku nazwiska. W czerwcu do klubu dołączył były redaktor naczelny Pulsu Biznesu, Tomasz Siemieniec, a w sierpniu Mikołaj Szymborski, który po latach pracy w grupie Pernod Ricard został dyrektorem marketingu warszawskiego klubu.

Legia jest najbardziej medialnym klubem w Polsce. W lipcu w mediach i na wybranych stronach internetowych pojawiło się ok. 4 000 publikacji na temat warszawskiego klubu (zestawienie PRESS-SERVICE Monitoring Mediów). Dominuje także w mediach społecznościowych docierając łącznie do ponad 1,5 mln internautów. Materiały wideo Klubu dostępne są na kanale naziemnej telewizji hybrydowej, a program Legia TV emitowany jest w telewizji TVP Sport.

Najnowsze

„Prawo Sport Finanse 2020 Online” – już dziś

W dniach 18 i 19 września 2020 r, w formie zdalnej, odbędzie się VII Ogólnopolska Konferencja Naukowa „Prawo Sport Finanse 2020 ...

Całość ›

Luxiona Poland pierwszym sponsorem tytularnym futsalistów AZS UMCS Lublin

Firma Luxiona Poland SA została pierwszym w historii sponsorem tytularnym zespołu futsalowego AZS UMCS Lublin W piątek (11 września) w ...

Całość ›

Centrum Elektryczne ANIA wciąż lojalnym sponsorem PGE Skry

Centrum Elektryczne ANIA od kilkunastu lat wspiera PGE Skrę, strony właśnie poinformowały o przedłużeniu współpracy Centrum ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›

K. Kropielnicki "Nie ma czegoś takiego jak cele działu sponsoringu, to nie są cele sponsoringu a całej firmy"

#sponsoringsport #sportbiz

Wykład "Nowe trendy w sponsoringu i aktywacji projektów sponsoringowych" Kennetha Cortsena rozpoczął drugi dzień #SPORTBIZ bloku B

Bądź na bieżąco, zapisz się do newslettera

Znam i akceptuję
regulamin

Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany przeze mnie adres email informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od portalu Sponsoring Sport.pl z siedzibą w Dąbrowie,  ul. Piaskowa 9/4, 62-070 Dąbrowa. Firma wpisana jest do rejestru przedsiębiorców KRS przez Sąd Rejonowy dla Sądu w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem NIP: 777-299-76-75, REGON: 368988510.

 

Bądź na bieżąco, zapisz się do newslettera

Znam i akceptuję
regulamin

Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany przeze mnie adres email informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od portalu Sponsoring Sport.pl z siedzibą w Dąbrowie,  ul. Piaskowa 9/4, 62-070 Dąbrowa. Firma wpisana jest do rejestru przedsiębiorców KRS przez Sąd Rejonowy dla Sądu w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem NIP: 777-299-76-75, REGON: 368988510.