Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Mieszko Gniezno i Decathlon łączą siły

Wielosekcyjny klub Mieszko Gniezno pozyskał ważnego partnera, gnieźnieński odział Decathlon.

Wartość klubu Mieszko Gniezno zauważalnie rośnie, rozwój klubu dostrzegła marka Decathlon. W obecności kadry Decathlon i młodzieży klubowej doszło do podpisania umowy partnerskiej pomiędzy dwoma podmiotami. Umowa będzie trwała rok, dotyczy całego klubu MKS Mieszko z naciskiem na akademie piłkarską.

– „MKS Mieszko Gniezno i Decathlon łącząc siły zapewniły dostawę profesjonalnego i najwyższej jakości sprzętu sportowego dla zawodników trenujących w Klubie. Cieszy nas fakt, ze partner sportowym została firma o tak wysokiej renownie. Mając na uwadze dynamiczny rozwój Akademii Mieszko współpraca powinna przynieść obopólne korzyści” – mówi Prezes Maciej Ciesielski

– „Klub Sportowy Mieszko Gniezno to kuźnia pilkarskich talentów. Dość powiedzieć że nasi młodzi piłkarze są regularnie powoływani na zgrupowania kadr różnych rocznikow. Jest to efekt pracy całego sztabu szkoleniowego Akademii Mieszko. Nasze działania zostały zauważone przez markę DECATHLON co świadczy o tym że idziemy w dobrym kierunku. Docenienie nas to mobilizacja do wykonania jeszcze większej pracy w przyszłości, a dla nas przyszłość zaczyna się już dzis. Wsparcie nas przez decathlon to szansa dla naszej młodzieży na treningi nie tylko z najlepsza kadrą, ale także na najlepszym sprzęcie.” – Wojciech Gąsiorowski – dyrektor akademii mieszko Gniezno

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›