Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Mieszko Gniezno i Decathlon łączą siły

Wielosekcyjny klub Mieszko Gniezno pozyskał ważnego partnera, gnieźnieński odział Decathlon.

Wartość klubu Mieszko Gniezno zauważalnie rośnie, rozwój klubu dostrzegła marka Decathlon. W obecności kadry Decathlon i młodzieży klubowej doszło do podpisania umowy partnerskiej pomiędzy dwoma podmiotami. Umowa będzie trwała rok, dotyczy całego klubu MKS Mieszko z naciskiem na akademie piłkarską.

– “MKS Mieszko Gniezno i Decathlon łącząc siły zapewniły dostawę profesjonalnego i najwyższej jakości sprzętu sportowego dla zawodników trenujących w Klubie. Cieszy nas fakt, ze partner sportowym została firma o tak wysokiej renownie. Mając na uwadze dynamiczny rozwój Akademii Mieszko współpraca powinna przynieść obopólne korzyści” – mówi Prezes Maciej Ciesielski

– “Klub Sportowy Mieszko Gniezno to kuźnia pilkarskich talentów. Dość powiedzieć że nasi młodzi piłkarze są regularnie powoływani na zgrupowania kadr różnych rocznikow. Jest to efekt pracy całego sztabu szkoleniowego Akademii Mieszko. Nasze działania zostały zauważone przez markę DECATHLON co świadczy o tym że idziemy w dobrym kierunku. Docenienie nas to mobilizacja do wykonania jeszcze większej pracy w przyszłości, a dla nas przyszłość zaczyna się już dzis. Wsparcie nas przez decathlon to szansa dla naszej młodzieży na treningi nie tylko z najlepsza kadrą, ale także na najlepszym sprzęcie.” – Wojciech Gąsiorowski – dyrektor akademii mieszko Gniezno

Najnowsze

AGO Esports z Flix Busem

FlixBus, wiodący w Polsce i Europie operator międzymiastowych połączeń autobusowych, dołącza do grona partnerów drużyny esportowej ...

Całość ›

TVP chce pokazywać wyścigi F1 z Robertem Kubicą

Po powrocie Roberta Kubicy do F1 Telewizja Polska chce pokazywać wyścigi, właśnie stara się o zakup sublicencji od Cyfrowego ...

Całość ›

Wisła Kraków SA gotowa na zmianę właściciela

W dniu 18 lutego 2019 roku doszło do podpisania umów, w myśl których osoby zaangażowane w ratowanie klubu otrzymały prawo do ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›

Unable to display Facebook posts.
Show error

Error: This IP can't make requests for that application.
Type: OAuthException
Code: 190
Please refer to our Error Message Reference.

AGO Esports z Flix Busem.
#sponsoringsport #ago #flixbus https://t.co/fQyApL3qj0

TVP chce pokazywać wyścigi F1 z Robertem Kubicą.
#sponsoringsport #tvp #robertkubica https://t.co/EHwebMwXKt