Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Michalczewski w reklamie Tigera

Marka Tiger Energy Drink stworzyła teledysk, w którym usłyszymy znanego rapera Abradaba, jedną z gwiazd materiału jest Dariusza “Tiger” Michalczewski.

Obok znanego boksera Dariusza Michalczewskiego w klipie, który nagrał Abradab, pojawiają się:

Tomasz Kasperczyk, kierowca rajdowy, wicemistrz Polski,
Kamil Murański, gracz, rekordzista świata w grze „Minesweeper”
Maksym Riznyk, streetworkoutowiec, mistrz Polski,
Karol Żupiński, żużlowiec, mistrz Polski juniorów.

Całą kampanię wspiera specjalna loteria „West vs East”, w której należy kupić puszkę Tigera, zachować paragon lub zawleczkę promocyjną oraz zgłosić to na stronie Powerisback.pl. W ramach kampanii można wygrać 100 tys. zł netto, a także 500 czapeczek i 200-złotowe vouchery w serwisie Eventim.pl.

 

Najnowsze

test

...

Całość ›

Rehasport Clinic Partnerem reprezentacji Polski Amp Futbol

Klinika Rehasport została oficjalnym partnerem ortopedycznym reprezentacji Polski Amp Futbol! – "To dla nas wspaniała wiadomość, bo ...

Całość ›

Hummel pozostaje partnerem GKS-u Tychy

Na koszulkach są już obecni od ponad trzech lat i nadal będą współpracować z GKS Tychy Hummel przez kolejny rok będzie dostawcą ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›