Michał Rydz zostanie nowym Wiceprezesem Zarządu Widzew Łódź SA
Zgodnie z uchwałą Rady Nadzorczej Widzew Łódź SA od Nowego Roku do składu Zarządu Spółki dołączy Michał Rydz, który odpowiedzialny będzie za marketing, sprzedaż i komunikację.
Nowy Członek Zarządu, pełniący jednocześnie funkcję Dyrektora ds. Marketingu, Sprzedaży i Komunikacji, wyłoniony został w ramach naboru ogłoszonego przez Radę Nadzorczą Widzew Łódź SA pod koniec października 2020 roku. Największe uznanie w procesie rekrutacyjnym zyskała kandydatura Michała Rydza, który ma bogate doświadczenie menedżerskie w zakresie marketingu sprzedaży i komunikacji. We wspomnianych branżach pracuje z powodzeniem od ponad ośmiu lat, realizując projekty dla czołowych marek i pracodawców w Polsce i Europie.
– „Dzięki pracy dla międzynarodowych firm nauczyłem się przede wszystkim myślenia interesem biznesowym, budowania dużych procesów marketingowych oraz koncentracji na efektywności działań. Jestem fanem analityki i wykorzystania technologii oraz rozwiązań cyfrowych. Z taką intencją i podejściem przychodzę do Widzewa. Taki klub, jak każda zdrowa organizacja, powinien w obszarze marketingu i sprzedaży koncentrować się na wzroście przychodu, zysku oraz satysfakcji kibiców. Ja jestem po to, by te określenia, były odmienianie przez wszystkie przypadki” – podkreślił Rydz.
Przez ostatnie miesiące nowy Członek Zarządu Widzew Łódź SA odpowiadał za całość działań marketingowych oraz komunikacyjnych w Polonii Warszawa. Równocześnie pełnił rolę Lidera Offeringu w Sii Polska, gdzie zajmował się sprzedażą, zarządzaniem portfolio klientów oraz budową oferty w obszarze marketingu. Wcześniej w firmie pełnił m.in. obowiązki Zastępcy Szefa Marketingu oraz Wsparcia Sprzedaży. W poprzednich latach pracował również m.in. w Stowarzyszeniu Wiosna odpowiedzialnym za akcję Szlachetna Paczka i Linkleaders, dynamicznie rozwijającej się agencji PR. Z tej ostatniej w 2018 roku trafił właśnie do Sii Polska – jednej z największych firm IT i inżynierii w Polsce.
Jest laureatem wielu nagród branżowych, takich jak Złote Spinacze czy EB Stars. Ukończył wydział Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej na Uniwersytecie Łódzkim oraz wiele kursów w obszarze zarządzania oraz komunikacji. Prywatnie jest kibicem Widzewa i właśnie z klubem z al. Piłsudskiego związał swoją zawodową przyszłość. – „Praca dla Widzewa to ogromny przywilej, ale i zobowiązanie. Przychodzę tutaj przede wszystkim z dużą pokorą, bo wiem jak wiele ten klub znaczy dla całej społeczności fanów, w tym i dla mnie. Cieszę się, że będę mógł wykorzystać swoje wieloletnie doświadczenie w marketingu i sprzedaży właśnie tutaj. Od Nowego Roku czas na ciężką pracę i rozbudowę strategii marketingu oraz sprzedaży” – wyjaśnił Michał Rydz.