Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Michał Rydz zostanie nowym Wiceprezesem Zarządu Widzew Łódź SA

Zgodnie z uchwałą Rady Nadzorczej Widzew Łódź SA od Nowego Roku do składu Zarządu Spółki dołączy Michał Rydz, który odpowiedzialny będzie za marketing, sprzedaż i komunikację.

Nowy Członek Zarządu, pełniący jednocześnie funkcję Dyrektora ds. Marketingu, Sprzedaży i Komunikacji, wyłoniony został w ramach naboru ogłoszonego przez Radę Nadzorczą Widzew Łódź SA pod koniec października 2020 roku. Największe uznanie w procesie rekrutacyjnym zyskała kandydatura Michała Rydza, który ma bogate doświadczenie menedżerskie w zakresie marketingu sprzedaży i komunikacji. We wspomnianych branżach pracuje z powodzeniem od ponad ośmiu lat, realizując projekty dla czołowych marek i pracodawców w Polsce i Europie.

– „Dzięki pracy dla międzynarodowych firm nauczyłem się przede wszystkim myślenia interesem biznesowym, budowania dużych procesów marketingowych oraz koncentracji na efektywności działań. Jestem fanem analityki i wykorzystania technologii oraz rozwiązań cyfrowych. Z taką intencją i podejściem przychodzę do Widzewa. Taki klub, jak każda zdrowa organizacja, powinien w obszarze marketingu i sprzedaży koncentrować się na wzroście przychodu, zysku oraz satysfakcji kibiców. Ja jestem po to, by te określenia, były odmienianie przez wszystkie przypadki” – podkreślił Rydz.

Przez ostatnie miesiące nowy Członek Zarządu Widzew Łódź SA odpowiadał za całość działań marketingowych oraz komunikacyjnych w Polonii Warszawa. Równocześnie pełnił rolę Lidera Offeringu w Sii Polska, gdzie zajmował się sprzedażą, zarządzaniem portfolio klientów oraz budową oferty w obszarze marketingu. Wcześniej w firmie pełnił m.in. obowiązki Zastępcy Szefa Marketingu oraz Wsparcia Sprzedaży. W poprzednich latach pracował również m.in. w Stowarzyszeniu Wiosna odpowiedzialnym za akcję Szlachetna Paczka i Linkleaders, dynamicznie rozwijającej się agencji PR. Z tej ostatniej w 2018 roku trafił właśnie do Sii Polska – jednej z największych firm IT i inżynierii w Polsce.

Jest laureatem wielu nagród branżowych, takich jak Złote Spinacze czy EB Stars. Ukończył wydział Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej na Uniwersytecie Łódzkim oraz wiele kursów w obszarze zarządzania oraz komunikacji. Prywatnie jest kibicem Widzewa i właśnie z klubem z al. Piłsudskiego związał swoją zawodową przyszłość. – „Praca dla Widzewa to ogromny przywilej, ale i zobowiązanie. Przychodzę tutaj przede wszystkim z dużą pokorą, bo wiem jak wiele ten klub znaczy dla całej społeczności fanów, w tym i dla mnie. Cieszę się, że będę mógł wykorzystać swoje wieloletnie doświadczenie w marketingu i sprzedaży właśnie tutaj. Od Nowego Roku czas na ciężką pracę i rozbudowę strategii marketingu oraz sprzedaży” – wyjaśnił Michał Rydz.

Najnowsze

„Franz – Historia Franciszka Smudy” – premiera serialu dokumentalnego CANAL+

Już 20 kwietnia w serwisie streamingowym CANAL+ zadebiutuje pierwszy odcinek nowego serialu dokumentalnego „Franz – Historia ...

Całość ›

PKO Bank Polski sponsorem głównym 33. Biegu Konstytucji 3 Maja

PKO Bank Polski ponownie został sponsorem głównym Biegu Konstytucji 3 Maja w Warszawie Przed nami 33 odsłona tego wydarzenia To okazja ...

Całość ›

Jubileuszowy turniej tenisa z cyklu ATP Challenger Tour z energią od Enei

Trzeci rok z rzędu sponsorem tytularnym poznańskiego turnieju tenisowego z cyklu ATP Challenger Tour jest Enea Trzydziesta, ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›