Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Michał Pol partnerem w Sport Brokers

Po sześciu latach współpracy z Ringier Axel Springer Polska Michał Pol, jeden z najpopularniejszych dziennikarzy sportowych, zostaje partnerem agencji Sport Brokers, będącej częścią Grupy Arskom.

– „Wierzę, że to twórcy są dzisiaj nowymi wydawcami, dlatego chcemy razem kreować rynek nowoczesnych mediów sportowych” – mówi Michał Pol.

Sport Brokers to pierwsza na rynku agencja specjalizująca się w projektach specjalnych kreowanych wokół ambasadorów, influencerów i mediów z branży sportowej. W gronie reprezentowanych przez agencję postaci są już Grzegorz Krychowiak i Jerzy Dudek, a także czołówka polskich dziennikarzy sportowych, takich jak Krzysztof Stanowski, Mateusz Borek czy Andrzej Twarowski. Spółka obsługuje też media sportowe z Grupą Weszło na czele.

– „Pracuję z Michałem od wielu lat, zarówno w mediach, jak i w biznesie. Cieszę się, że mimo wielu propozycji zdecydował się związać swoją zawodową przyszłość z nami. Jednym z głównych celów, jakie stawiamy sobie w Sport Brokers, jest stworzenie nowoczesnej sieci twórców sportowych. Obserwując rozwój kanałów społecznościowych Michała i jego pozycję jako osobowości mediów cyfrowych w Polsce, trudno wyobrazić sobie lepszego wspólnika do realizacji tej idei” – mówi Rafał Romaniuk, prezes Sport Brokers i Grupy Arskom.

– „Dziennikarz dzisiaj nie musi być związany z tradycyjnym medium. Najważniejsze, żeby był blisko swoich odbiorców. Czerpię wielką radość z tworzenia swojego kanału YouTube i stałego wchodzenia w interakcję z moimi widzami. Chcę tym nowym doświadczeniem dzielić się z innymi twórcami i wspierać ich w budowaniu swoich kanałów” – mówi Michał Pol. – „Z wielką ekscytacją zaczynam ten zupełnie nowy dla mnie etap zawodowego życia. Wielką ze względu na ludzi, z którymi będę pracował. Od lat agencja Arskom wspierała moje działania influenserskie w mediach społecznościowych i byłem z tej współpracy, szczególnie z Markiem Buklarewiczem, bardzo zadowolony. Właściciela Arskom, Wojtka Szaniawskiego uważam za wizjonera, którego wizje w dodatku się ziszczają. Z Rafałem Romaniukiem jako dyrektorem wydawniczym przeżyłem najlepsze chwile w Newsroomie Sportowym, a były to także najbogatsze lata w historii „Przeglądu Sportowego”. Razem udało nam się stworzyć wiele nowatorskich multimedialne formatów. Patrząc na zespół jestem spokojny i nie mogę się doczekać kiedy zaczniemy wspólnie działać!” – dodaje.

– „Media społecznościowe już nawet nie są trendem, ale mainstreamem. Rolą Sport Brokers natomiast jest integracja środowiska sportowego, od mediów i twórców aż po biznes. Planujemy kompleksową obsługą naszych autorów, od marketingu i sprzedaży aż po wsparcie produkcji treści” – podsumowuje Marek Buklarewicz, partner zarządzający Sport Brokers.

Michał Pol to ceniony dziennikarz sportowy z ponad 20-letnim doświadczeniem w mediach. Zrelacjonował setki meczów mistrzostw Europy, mistrzostw świata czy igrzysk olimpijskich. Przez wiele lat stał na czele „Przeglądu Sportowego” i Plebiscytu na Najlepszego Sportowca Polski. Jest laureatem nagrody Grand Press Digital za innowacyjne podejście i wykorzystanie nowoczesnych technologii w pracy. Jest też jednym z największych sportowych influencerów w Polsce. Na Twitterze obserwuje go 495 tys. użytkowników, a na YouTube zgromadził już blisko 100 tys. widzów.

Arskom to agencja marketingu sportowego. Powstała w 2012 roku. Stawia sobie za cel łączenie marek z emocjami sportowymi. Specjalizuje się w usługach public relations oraz w budowaniu i realizowaniu strategii marketingowych.

Prezesem Sport Brokers i Grupy Arskom jest Rafał Romaniuk. Właścicielem i założycielem grupy jest Wojciech Szaniawski.

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›