Michał Pol partnerem w Sport Brokers
Po sześciu latach współpracy z Ringier Axel Springer Polska Michał Pol, jeden z najpopularniejszych dziennikarzy sportowych, zostaje partnerem agencji Sport Brokers, będącej częścią Grupy Arskom.
– „Wierzę, że to twórcy są dzisiaj nowymi wydawcami, dlatego chcemy razem kreować rynek nowoczesnych mediów sportowych” – mówi Michał Pol.
Sport Brokers to pierwsza na rynku agencja specjalizująca się w projektach specjalnych kreowanych wokół ambasadorów, influencerów i mediów z branży sportowej. W gronie reprezentowanych przez agencję postaci są już Grzegorz Krychowiak i Jerzy Dudek, a także czołówka polskich dziennikarzy sportowych, takich jak Krzysztof Stanowski, Mateusz Borek czy Andrzej Twarowski. Spółka obsługuje też media sportowe z Grupą Weszło na czele.
– „Pracuję z Michałem od wielu lat, zarówno w mediach, jak i w biznesie. Cieszę się, że mimo wielu propozycji zdecydował się związać swoją zawodową przyszłość z nami. Jednym z głównych celów, jakie stawiamy sobie w Sport Brokers, jest stworzenie nowoczesnej sieci twórców sportowych. Obserwując rozwój kanałów społecznościowych Michała i jego pozycję jako osobowości mediów cyfrowych w Polsce, trudno wyobrazić sobie lepszego wspólnika do realizacji tej idei” – mówi Rafał Romaniuk, prezes Sport Brokers i Grupy Arskom.
– „Dziennikarz dzisiaj nie musi być związany z tradycyjnym medium. Najważniejsze, żeby był blisko swoich odbiorców. Czerpię wielką radość z tworzenia swojego kanału YouTube i stałego wchodzenia w interakcję z moimi widzami. Chcę tym nowym doświadczeniem dzielić się z innymi twórcami i wspierać ich w budowaniu swoich kanałów” – mówi Michał Pol. – „Z wielką ekscytacją zaczynam ten zupełnie nowy dla mnie etap zawodowego życia. Wielką ze względu na ludzi, z którymi będę pracował. Od lat agencja Arskom wspierała moje działania influenserskie w mediach społecznościowych i byłem z tej współpracy, szczególnie z Markiem Buklarewiczem, bardzo zadowolony. Właściciela Arskom, Wojtka Szaniawskiego uważam za wizjonera, którego wizje w dodatku się ziszczają. Z Rafałem Romaniukiem jako dyrektorem wydawniczym przeżyłem najlepsze chwile w Newsroomie Sportowym, a były to także najbogatsze lata w historii „Przeglądu Sportowego”. Razem udało nam się stworzyć wiele nowatorskich multimedialne formatów. Patrząc na zespół jestem spokojny i nie mogę się doczekać kiedy zaczniemy wspólnie działać!” – dodaje.
– „Media społecznościowe już nawet nie są trendem, ale mainstreamem. Rolą Sport Brokers natomiast jest integracja środowiska sportowego, od mediów i twórców aż po biznes. Planujemy kompleksową obsługą naszych autorów, od marketingu i sprzedaży aż po wsparcie produkcji treści” – podsumowuje Marek Buklarewicz, partner zarządzający Sport Brokers.
Michał Pol to ceniony dziennikarz sportowy z ponad 20-letnim doświadczeniem w mediach. Zrelacjonował setki meczów mistrzostw Europy, mistrzostw świata czy igrzysk olimpijskich. Przez wiele lat stał na czele „Przeglądu Sportowego” i Plebiscytu na Najlepszego Sportowca Polski. Jest laureatem nagrody Grand Press Digital za innowacyjne podejście i wykorzystanie nowoczesnych technologii w pracy. Jest też jednym z największych sportowych influencerów w Polsce. Na Twitterze obserwuje go 495 tys. użytkowników, a na YouTube zgromadził już blisko 100 tys. widzów.
Arskom to agencja marketingu sportowego. Powstała w 2012 roku. Stawia sobie za cel łączenie marek z emocjami sportowymi. Specjalizuje się w usługach public relations oraz w budowaniu i realizowaniu strategii marketingowych.
Prezesem Sport Brokers i Grupy Arskom jest Rafał Romaniuk. Właścicielem i założycielem grupy jest Wojciech Szaniawski.