Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Michał Pol ambasadorem marki x-kom

Spółka x-kom, zarządzająca siecią 27 nowoczesnych sklepów stacjonarnych ze sprzętem elektronicznym, a jednocześnie jednym z najczęściej wybieranych sklepów internetowych w kraju, będzie promować swoje produkty we współpracy z Michałem Polem.

Komunikacja będzie oparta o media społecznościowe jednego z najpopularniejszych dziennikarzy sportowych w Polsce.

W ramach współpracy Pol będzie w sportowym kontekście promował produkty z oferty x-kom na kanale YouTube „Polsport”, a także razem z partnerem przeprowadzi szeroko zakrojone akcje angażujące kibiców. x-kom, chcąc docenić sportową społeczność, która wytworzyła się wokół Michała, zorganizuje dla jego widzów specjalne promocje, które będą ogłaszane podczas transmisji na żywo, będących najpopularniejszym formatem wideo Michała Pola. Znanego dziennikarza na platformie YouTube subskrybuje obecnie 126 tysięcy osób.

– “Wyjście poza influencerów sprzętowych i gamingowych to dla nas wielka szansa. W końcu fani Michała też kupują komputery czy smartfony” – mówi Jakub Biel, odpowiedzialny za PR i komunikację x-komu. – “Poza tym Pol idealnie uzupełnia naszą rodzinę twórców internetowych, w której każdy jest trochę szalony, ale przy tym bardzo autentyczny” – dodaje.

“X-kom to partner, który od lat łączy świat sportu z digitalem, wspierając zarówno polski futbol, jak i e-sport, więc nasza współpraca jest niezwykle naturalna. Bardzo się cieszę, że zyskają na niej moi fani, na których będą czekać atrakcyjne konkursy i promocje” – podkreśla Michał.

Sieć sklepów ze sprzętem elektronicznym x-kom regularnie promuje się sport i e-sport, sponsorując m.in. występujący w PKO BP Ekstraklasie Raków Częstochowa i organizację e-sportową x-kom AGO. Marka słynie również z nieszablonowych akcji promocyjnych w internecie.

Od września ubiegłego roku Michał Pol jest partnerem w agencji Sport Brokers, specjalizującej się w sprzedaży oraz obsłudze sportowych kampanii mediowych i influencerskich. Agencja zajmie się koordynacją współpracy pomiędzy dziennikarzem a siecią sklepów ze sprzętem elektronicznym.

Najnowsze

PGE FKS Stal Mielec pod skrzydłami Polskich Zakładów Lotniczych w Mielcu

Polskie Zakłady Lotnicze posiadające długie tradycje oraz wspierające do tej port Stal Mielec przedłużyły umowę dotycząca ...

Całość ›

Zmiany w radzie Nadzorczej Korony Kielce

W dniu 29 września br odbyło się Walne Zwyczajne Zgromadzenie Akcjonariuszy Korona SA, na którym powołano nowego członka Rady ...

Całość ›

Sponsoring Ekstraklasy przyniósł PKO Bankowi Polskiemu 317 mln zł

PKO Bank Polski jako sponsor tytularny rozgrywek Ekstraklasy w sezonie 2019/20 pojawił się w blisko 126 tys publikacji i programów ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›

PGE FKS Stal Mielec pod skrzydłami Polskich Zakładów Lotniczych w Mielcu.

#sponsoringsport #stalmielec #pilkanozna https://sponsoringsport.pl/pge-fks-stal-mielec-pod-skrzydlami-polskich-zakladow-lotniczych-w-mielcu/

Zmiany w radzie Nadzorczej Korony Kielce.

#sponsoringsport #koronakielce #pilkanozna https://sponsoringsport.pl/zmiany-w-radzie-nadzorczej-korony-kielce/

Bądź na bieżąco, zapisz się do newslettera

Znam i akceptuję
regulamin

Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany przeze mnie adres email informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od portalu Sponsoring Sport.pl z siedzibą w Dąbrowie,  ul. Piaskowa 9/4, 62-070 Dąbrowa. Firma wpisana jest do rejestru przedsiębiorców KRS przez Sąd Rejonowy dla Sądu w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem NIP: 777-299-76-75, REGON: 368988510.

 

Bądź na bieżąco, zapisz się do newslettera

Znam i akceptuję
regulamin

Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany przeze mnie adres email informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od portalu Sponsoring Sport.pl z siedzibą w Dąbrowie,  ul. Piaskowa 9/4, 62-070 Dąbrowa. Firma wpisana jest do rejestru przedsiębiorców KRS przez Sąd Rejonowy dla Sądu w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem NIP: 777-299-76-75, REGON: 368988510.