Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Michał Pol ambasadorem marki x-kom

Spółka x-kom, zarządzająca siecią 27 nowoczesnych sklepów stacjonarnych ze sprzętem elektronicznym, a jednocześnie jednym z najczęściej wybieranych sklepów internetowych w kraju, będzie promować swoje produkty we współpracy z Michałem Polem.

Komunikacja będzie oparta o media społecznościowe jednego z najpopularniejszych dziennikarzy sportowych w Polsce.

W ramach współpracy Pol będzie w sportowym kontekście promował produkty z oferty x-kom na kanale YouTube „Polsport”, a także razem z partnerem przeprowadzi szeroko zakrojone akcje angażujące kibiców. x-kom, chcąc docenić sportową społeczność, która wytworzyła się wokół Michała, zorganizuje dla jego widzów specjalne promocje, które będą ogłaszane podczas transmisji na żywo, będących najpopularniejszym formatem wideo Michała Pola. Znanego dziennikarza na platformie YouTube subskrybuje obecnie 126 tysięcy osób.

– „Wyjście poza influencerów sprzętowych i gamingowych to dla nas wielka szansa. W końcu fani Michała też kupują komputery czy smartfony” – mówi Jakub Biel, odpowiedzialny za PR i komunikację x-komu. – „Poza tym Pol idealnie uzupełnia naszą rodzinę twórców internetowych, w której każdy jest trochę szalony, ale przy tym bardzo autentyczny” – dodaje.

„X-kom to partner, który od lat łączy świat sportu z digitalem, wspierając zarówno polski futbol, jak i e-sport, więc nasza współpraca jest niezwykle naturalna. Bardzo się cieszę, że zyskają na niej moi fani, na których będą czekać atrakcyjne konkursy i promocje” – podkreśla Michał.

Sieć sklepów ze sprzętem elektronicznym x-kom regularnie promuje się sport i e-sport, sponsorując m.in. występujący w PKO BP Ekstraklasie Raków Częstochowa i organizację e-sportową x-kom AGO. Marka słynie również z nieszablonowych akcji promocyjnych w internecie.

Od września ubiegłego roku Michał Pol jest partnerem w agencji Sport Brokers, specjalizującej się w sprzedaży oraz obsłudze sportowych kampanii mediowych i influencerskich. Agencja zajmie się koordynacją współpracy pomiędzy dziennikarzem a siecią sklepów ze sprzętem elektronicznym.

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›