Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Michał Pol ambasadorem bukmachera Betclic

Jeden z najpopularniejszych i najbardziej rozpoznawalnych dziennikarzy sportowych w Polsce, Michał Pol został ambasadorem legalnego bukmachera Betclic. Współpraca operatora z cenionym ekspertem będzie obejmować nie tylko sam wizerunek dziennikarza, ale także wiele aktywności w social mediach.

Michał Pol to jedna z tych postaci, która świetnie angażuje odbiorców – zarówno poprzez treści tworzone na swój własny kanał na YouTube, ale także w swoich mediach społecznościowych. Dziennikarz od lat zaraża swoim optymizmem, podejściem do sportu, a przede wszystkim piłki nożnej. Właśnie takich cech poszukiwał Betclic, legalny bukmacher, który podpisał z Polem dwuletnią umowę. Start komunikacji i wszelkich aktywności rozpocznie się w lutym, a fani Michała Pola i gracze operatora mogą liczyć na wiele atrakcji związanych z tą współpracą. Dziennikarz świetnie odnajduje się w formatach video, dlatego widzowie kanału Betclic na YouTube będą mogli oglądać dedykowany segment „Dymy na Polu”, w którym nowy ambasador marki będzie poruszał najciekawsze zagadnienia minionego okresu w humorystycznej formie. Michał Pol będzie także prowadzącym formatu, który w mediach własnych bukmachera sprawdził się świetnie, czyli transmisji na żywo. Nie zabraknie specjalnych akcji promocyjnych, krótkich anegdot w formie video czy konkursów dla widzów ze specjalnymi nagrodami.

„Na rozpoczęcie współpracy z Betclic patrzę z niesamowitym optymizmem. Nowe formaty na kanałach własnych legalnego bukmachera to świetna okazja do ekspresji mojego spojrzenia na sport w rozrywkowej formie, czyli tak jak lubię. Na niespodzianki powinni czekać nie tylko widzowie, ale także gracze bukmachera. Zapewniam – będzie się działo!” – zapowiada nowy ambasador Betclic, Michał Pol.

– „Michał Pol jest jednym z najbardziej wyróżniających się dziennikarzy sportowych i dlatego też idealnie pasuje do marki Betclic oraz naszej strategii komunikacyjnej. Patrzymy na tę współpracę z dużą nadzieją, ale i uśmiechem na twarzy, licząc, że przyniesie nam również wiele frajdy. Zapraszamy na profile Betclic Polska w mediach społecznościowych, gdzie dowiecie się i zobaczycie więcej” – zdradza Bartłomiej Płoskonka, country manager bukmachera Betclic.

Michał Pol jest czołowym dziennikarzem sportowym w Polsce. Ponad 20-letnie doświadczenie w mediach zbierał podczas obecności przy najważniejszych sportowych wydarzeniach w naszym kraju, ale i na świecie. Relacjonował spotkania piłkarskich mistrzostw Europy czy świata, ale także Igrzysk Olimpijskich. Jest laureatem prestiżowej nagrody Grand Press Digital, autorem biografii Władysława Kozakiewicza „Nie mówcie mi jak mam żyć!” oraz „Encyklopedii Piłki Nożnej”. Jest także jednym z czterech założycieli „Kanału Sportowego” na platformie YouTube.

Betclic to legalny bukmacher, a także czołowa europejska marka. Od wielu lat operator jest liderem rynku we Francji i Portugalii. Firma, która dla polskich graczy jest dostępna od 2019 roku, stawia na wspieranie polskiego sportu poprzez sponsoring wielu klubów z naszego kraju. Betclic jest bukmacherem nowoczesnym, wyróżniającym się w swojej komunikacji w mediach społecznościowych i dostarczaniu klientom oraz widzom interesujących treści, ale przede wszystkim wysokich kursów i interesującej oferty bukmacherskiej.

Za współpracę Michała Pola z bukmacherem Betclic od strony kreatywnej odpowiada agencja marketingu sportowego Arskom.

Najnowsze

Firma Kaliński przedłużyła współpracę z PSŻ Poznań

Bardzo dobry sezon PSŻ Poznań spowodował, że sponsorzy jeszcze chętniej przedłużają swoje umowy, z klubem na kolejny rok zostanie ...

Całość ›

PGE GiEK Skry Bełchatów i Röben Polska już ponad 20 lat razem

Röben Polska, firma z ponad 160-letnią historią w produkcji ceramicznych materiałów budowlanych, pozostała częścią Skry ...

Całość ›

Wąska ze wsparciem firmy Wiśniowski

Paweł Wąsek, reprezentant polskiej kadry narodowej w skokach narciarskich i zwycięzca letniego Grand Prix 2024, ogłosił nowego ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›