Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Michał Karbownik – polski Ambasador gry FIFA 21

Electronic Arts ogłosiło, że Michał Karbownik, zawodnik Brighton&Hove Albion wypożyczony obecnie do Legii Warszawa, został polskim ambasadorem gry EA SPORTS FIFA 21.

W lutym 2020 roku, podczas gali zorganizowanej przez tygodnik “Piłka Nożna”, Michał Karbownik otrzymał tytuł “Odkrycia Sezonu” w rozgrywkach PKO Ekstraklasy. Zawodnik znalazł się również w gronie 100 najlepszych piłkarzy młodego pokolenia nominowanych przez UEFA. Karbownik zadebiutował już w reprezentacji Polski, a także rozegrał 41 meczów dla Legii Warszawa, w których zanotował siedem asyst. W sezonie 2019/2020 był częścią drużyny, która zdobyła tytuł Mistrza Polski.

Michał Karbownik to zadeklarowany fan gier z serii FIFA, a swój wolny czas często spędza, próbując sił na wirtualnych boiskach. EA SPORTS FIFA pragnie pogłębiać miłość do sportu i jest zadowolone, że w tym celu pomagają utalentowani zawodnicy. Jako ambasador Michał będzie nadal pokazywał swoją ciężką pracę pasję do piłki nożnej na swoich kanałach w mediach społecznościowych w imieniu gry FIFA 21.

Najnowszą grę z serii, EA SPORTS FIFA 21, cechuje ulepszona rozgrywka, rozszerzony tryb kariery oraz nowe tryby w VOLTA FOOTBALL i FIFA Ultimate Team.

Gracze, którzy kupią grę FIFA 21 lub już to zrobili na konsole Xbox One i PlayStation 4 otrzymają bezpłatną wersję gry przeznaczoną na konsole nowej generacji Xbox Series X | S lub PlayStation 5 w momencie wydania gry, 4 grudnia 2020 roku.

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›