fbpx Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Messi na współlokatora, używany samochód od Ronaldo lub Lewandowskiego

Na współlokatora w hotelowym pokoju wybralibyśmy Lionela Messiego, ale używane auto chętniej kupilibyśmy od Cristiano Ronaldo albo Roberta Lewandowskiego – tak wynika z badania ankietowego, przeprowadzonego w ramach kampanii „Novotel – Zgrupowanie Kibiców”.

Przed i podczas zakończonych właśnie mistrzostw goście hoteli Novotel w Europie Wschodniej odpowiadali na pytania dotyczące futbolu i turnieju w Rosji. Fanów zapytano nie tylko o typy i preferencje kibicowskie, ale też m.in. o to, z którym piłkarzem najchętniej poszliby na piwo, którego wybraliby na współlokatora w hotelowym pokoju i od którego kupiliby używany samochód.

Serce i rozum za Brazylią

Goście hoteli Novotel odpowiadali na pytania jeszcze przed startem decydującej fazy turnieju. Aż 16% z nich faworyta do mistrzostwa upatrywało w Brazylii. Duże szanse dawano też Francji (11,2% głosów) i – co ciekawe – Polsce, którą wskazało 8,9% respondentów. Wśród głównych faworytów do tytułu wymieniano również Anglię (8% wskazań), Hiszpanię (7%) oraz Niemcy (6,7%).

Kibice nie tylko wierzyli w „Canarinhos”, ale też trzymali za nich kciuki. Na pytanie o ulubioną (poza ojczystą) reprezentację, 12% ankietowanych wskazało na Brazylijczyków. Dużą sympatię budzili także Anglicy i Chorwaci (po 8,6% odpowiedzi).

Kogo na współlokatora, z kim na piwo?

Hotelowi goście zostali zapytani także o preferencje dotyczące poszczególnych zawodników. Jak się okazało, za najbardziej godnych zaufania i interesujących piłkarzy uznajemy największe gwiazdy światowego futbolu. Na pytanie o to, z którym piłkarzem najchętniej dzieliliby hotelowy pokój, 11,6% ankietowanych wskazało Lionela Messiego. Nieco mniej wybrało Cristiano Ronaldo (10,3% odpowiedzi), a także Neymara i Roberta Lewandowskiego (po 7,4%).
W pozostałych kategoriach najczęściej wskazywanym piłkarzem był już Portugalczyk. To z nim najchętniej poszlibyśmy na piwo (11,4% wskazań), od niego chcielibyśmy kupić używane auto (rekordowe 24,9% odpowiedzi) czy pojechać na wspólne wakacje (9,9%). Warto odnotować, że we wszystkich kategoriach obok Ronaldo na podium trafiali też Messi i Lewandowski.

Novotel – Zgrupowanie Kibiców

W badaniu ankietowym udział wzięło 474 respondentów, gości hoteli w Budapeszcie, Gdańsku, Katowicach, Pradze, Segedynie, Sofii, Szczecinie, Székesfehérvárze i Wrocławiu.

Badanie przeprowadzono w związku z kampanią „Zgrupowanie Kibiców”, w ramach której marka Novotel zaprosiła kibiców do dzielenia sportowych emocji. Przez cały czas trwania mistrzostw we wszystkich 23 hotelach w Europie Wschodniej funkcjonowały ministrefy kibica, w których można było oglądać transmisje z meczów. Specjalnie dla fanów powstał też portal ZgrupowanieKibicow.pl, za pośrednictwem którego można było śledzić najważniejsze wydarzenia turnieju. Za realizację kampanii odpowiadała agencja Arskom Group.

Najnowsze

VESBO sponsorem ŁKS Commercecon Łódź

Siatkarska rodzina ŁKS Commercecon Łódź powiększyła się o kolejnego sponsora Działania naszego klubu w sezonie 2018/2019 wesprze ...

Całość ›

Justyna Święty-Ersetic i Adam Kszczot zawodnikami roku

Justyna Święty-Ersetic (AZS AWF Katowice) oraz Adam Kszczot (RKS Łódź) zostali zawodnikami roku w ogólnopolskim plebiscycie Laur ...

Całość ›

Sandecja Nowy Sącz związała się z Toyotą

Portal sportowy24pl cytując Prezesa Sandecji Tomasz Michałowski poinformował, że Sandecja podpisała umowę z Dakar Toyotą ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›

VESBO sponsorem ŁKS Commercecon Łódź.
#sponsoringsport #vesbo #lkslodz https://t.co/m22UeLTHy0

Justyna Święty-Ersetic i Adam Kszczot zawodnikami roku.
#sponsoringsport #lekkoatletyka https://t.co/sa78ZMcE2z