Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

MEKA SPORT z linią dla reprezentacji Polski koszykarzy

Marka MEKA producent najwyższej jakości, ręcznie szytych butów oryginalną metodą Goodyear Welted, stworzył limitowaną linię sportowych sneakersów przeznaczoną dla reprezentacji Polski koszykarzy.

Każdy z koszykarzy otrzyma skórzane sneakersy ze swoim numerem i nazwiskiem bądź pseudonimem, wykonane specjalną techniką laserową. Do tego na butach znajdą się logotypy Polskiej Koszykówki oraz hasło #DawajPolska.

“Reprezentanci mieli okazję zapoznać się z butami podczas „bańki” w Gliwicach. Od razu przypadły im do gustu. Mają nie tylko niesamowity design, ale przede wszystkim koszykarskiego pazura, a do tego są niezwykle wygodne, co jest elementem rozpo-znawczym wszystkich butów marki MEKA” – powiedział Radosław Piesiewicz, Prezes Polskiego Związku Koszykówki.

Buty w całości tworzone są z wysokiej jakości specjalnie wyselekcjonowanej skóry cielęcej, a podeszwa wykonana jest z wysokogatunkowej gumy. W dobie powszech-nie używanych materiałów syntetycznych niezależnie od marki, jest to jedyny produ-cent stosujący wysokiej jakości skóry cielęce nie tylko na zewnątrz. To sprawia, że buty z linii MEKA SPORT idealnie dopasowują się do stopy nawet w nietypowym roz-miarze, a do tego nie posiadają żadnych sztucznych elementów, przez co zwiększa się komfort noszenia.

– “Chciałem stworzyć buty, które będą połączeniem sportowego stylu, ale pokazać, że również takie buty mogą być wygodne i trwałe” – powiedział Kazimierz MEKA, właści-ciel Słupskiej Fabryki Obuwia NORD. – “Ponieważ obuwie w całości tworzymy w naszej fabryce, jesteśmy w stanie wykonać buty na każdą stopę, także w dużym koszykarskim rozmiarze.”

“Personalizowane buty Meka mieliśmy okazję przetestować już podczas tegorocznej banki w Gliwi-cach. Jestem zachwycony ich designem i wygodą noszenia. Znalezienie obuwia wygodnego, modnego i wykonanego z wysokogatunkowych produktów nie jest łatwe, kiedy jest się koszykarzem – naszych rozmiarów próżno szukać w standardowych rozmiarówkach. Buty Meka łączą te wszystkie pożądane elementy oraz znakomiecie oddają koszykarskiego ducha” – powiedział Aaron Cel.

Marka MEKA ubierze w buty także cały sztab trenerski reprezentacji Polski koszykarzy.

Kultowe sneakersy z limitowanej koszykarskiej linii będzie można kupić na stronie www.meka-shoes.pl, zarówno z nazwiskiem swojego ulubionego koszykarza, jak i z własnym oraz stworzyć swój własny wzór.

MEKA to najbardziej ekskluzywna linia producenta obuwia Słupskiej Fabryki Obuwia NORD. Buty sygnowane są nazwiskiem właściciela – Kazimierza MEKA. Jest to przykład polskiego przedsiębiorstwa, które od 30 lat zachwyca jakością i designem. Produkcja linii MEKA odbywa się przy wykorzystaniu najlepszej, klasycznej metody tworzenia obuwia, zwanej Goodyear Welted. To jedyny taki system tworzenia obuwia, dzięki któremu to but dopasowuje się do stopy, a nie stopa do buta. Do produkcji każdej pary wykorzystywane są najwyższej jakości skóry, własnoręcznie selekcjonowane przez właściciela firmy. Produkcja butów MEKA opiera się również o wysokie standardy dotyczące ochrony środowiska – skóry garbowane są tradycyj-ną metodą z użyciem surowców roślinnych. Zastosowanie najwyższej jakości naturalnych ma-teriałów, poza skórami, także zmielonego korka, doskonale amortyzującego i izolującego stopę, sprawia, że obuwie marki MEKA wyróżnia się niezwykłym komfortem użytkowania. Dużym atutem w linii MEKA jest jedna z najgrubszych, aż 5 mm, podpodeszwa na świecie. Dzięki takiej grubości, blisko dwukrotnie większej od stosowanego standardu but staje się bardziej wygodny, miękki i lekki. Eliminuje to również stosowanie wklejanych wewnątrz wkładek.

Najnowsze

AC Milan z charytatywnym kompletem od Pumy

Specjalny złoty strój upamiętnia działalność charytatywną AC Milan z napisem „Fondazione Milan” nadrukowanym pod kołnierzem z ...

Całość ›

Stal Rzeszów przedłużyła umowy z partnerami

Stal Rzeszów, która występuje w 2 Lidze przedłużyła umowę z dwoma partnerami - Autoryzowanym dealer marki Toyota Dakar oraz ...

Całość ›

Rafał Wisłocki w Termalice

Rafał Wisłocki został dyrektorem ds organizacyjnych i marketingowych Bruk-Betu Termaliki Nieciecza, tym samym kończąc współpracę z ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›