Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Media w kwietniu chętnie informowały o KSW

Kwietniowy wynik organizacji KSW w mediach okazał się lepszy od marcowego i tym samym ostatni miesiąc był jak do tej pory najlepszy w tym roku.

Ponad trzy tysiące publikacji w prasie, internecie i RTV w znacznej części było związanych z galą KSW 43, która odbyła się we Wrocławiu.

14 kwietnia KSW powróciło do Hali Stulecia ze swoim kolejnym wydarzeniem i to właśnie ono napędziło medialnie ostatni miesiąc. Wprawdzie wielu polskich zawodników nie wygrało podczas tej gali swoich walk, ale widać, że zagraniczne nazwiska fighterów takich jak Dricus du Plessis czy Roberto Soldić przyciągają coraz mocniej uwagę polskich dziennikarzy. Obaj wspomniani zawodnicy znaleźli się bowiem w trójce postaci najchętniej przedstawianych przez media. Największą medialną gwiazdą gali we Wrocławiu okazał się jednak Damian Janikowski, który błyskawicznie rozprawił się ze swoim rywalem i równie błyskawicznie zaczął być rozchwytywany przez dziennikarzy.

Dzięki mocnej zagranicznej obsadzie gali KSW 43, również media z innych krajów wykazały spore zainteresowanie bohaterami wrocławskiego wydarzenia. Z tych najciekawszych warto wspomnieć o MMAFighting, jednym z największych zagranicznych serwisów piszących o MMA, który przygotował obszerny materiał o Roberto Soldiciu oraz internetowym serwisie nadającej w Afryce Południowej telewizji eNCA, w którym zaprezentowano obszerny materiał na temat gali i pochodzącego z RPA Dricusa du Plessisa. KSW pojawiło się również ponownie w magazynie „Fighters Only”, w którym przygotowano publikację na temat Phila De Friesa, nowego mistrza wagi ciężkiej organizacji.

Drugim najważniejszym tematem w kwietniu okazała się oczywiście zapowiedź gali KSW 44, która już w czerwcu odbędzie się w Ergo Arenie. W mediach ponownie zaczęto mówić na temat walki Mariusza Pudzianowskiego z Karolem Bedorfem. Dziennikarze zainteresowali się również Erko Junem, rywalem Tomasza Oświecińskiego oraz Marcinem Wrzoskiem, Kleberem Koike Erbstem, Borysem Mańkowskim i Michałem Materlą. Spore zaciekawienie wzbudziły także spekulacje na temat potencjalnej walki tego ostatniego z Damianem Janikowskim.

W kwietniu pojawiło się też wiele innych ciekawych materiałów medialnych o organizacji KSW. Radio Tok Fm zaprosiło do programu „Przy Niedzieli o Sporcie” Martina Lewandowskiego. Mamed Khalidov wystąpił w popularnym show „Kocham Cię, Polsko!” oraz „Kulisach Sławy” programu „Uwaga TVN”. Natomiast „Gazeta Bankowa” przygotowała obszerną publikację o rozwoju i budowie na przestrzeni lat marki KSW.

Najnowsze

Producent zegarków Tissot został oficjalnym sponsorem Tour de Pologne

Marka Tissot została oficjalnym chronometrażystą jubileuszowej 75 edycji Tour de Pologne oraz stworzyła zegarek dedykowany tegorocznemu ...

Całość ›

Program Ślęzy zyskuje kolejnych partnerów

Nowatorski program Ślęzy Wrocław przynosi kolejne efekty, klub pozyskuje kolejnych partnerów Jakiś czas temu już pisaliśmy o nowym ...

Całość ›
Raporty

Przychody klubów Ekstraklasy w 2017 r. wyniosły 550,4 mln zł, Deloitte przedstawia nowy raport

Firma doradcza, Deloitte zaprezentowała nowy raport „Piłkarska liga finansowa” dotyczący finansów klubów Lotto ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›
Wywiad

Maciej Czupryna – Dyrektor ds. Handlu MKS Cracovia

Nowy sklep kibica, wyróżnienia, sponsorzy oraz ciekawe plany biznesowe Posłuchajcie jak wygląda dział handlowy Cracovii, o którym w wywiadzie opowie jego Dyrektor, Maciej Czupryna   Paweł Żyliński, Redaktor Naczelny Sponsoring Sportpl: Cracovia to specyficzny klub, mają Państwo ...

Całość ›

Tissot w dalszym ciągu współpracuje z Tour de Pologne, z okazji jubileuszowego wyścigu stworzył dedykowane zegarki.
#sponsoringsport #tourdepologne #tissot https://t.co/29Qfu7arWl

Program Ślęzy 500 po 500 przynosi pierwsze efekty.
#sonsoringsport #slezawroclaw #koszykowka https://t.co/qRs4FI2x4O