Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Mecze Mistrzostw Świata w piłce ręcznej zyskały wielu telewidzów

Odbywające się we Francji Mistrzostwa Świata oglądało średnio 1,7 mln widzów, co przyniosło 5 mln wpływów z reklam.

Analizę dotyczącą medialności przeprowadził portal Wirtualnemedia.pl. Według wyników portalu średnia widownia spotkań reprezentacji Polski podczas Mistrzostw Świata na antenie TVP 1 i TVP 2 wyniosła 1,69 mln osób. Wpływy, które stacje uzyskały z reklam to kwota 5,04 mln zł.

Najchętniej oglądanym spotkaniem był mecz Polaków z Rosją, relacje na antenie TVP 2 oglądało 2,31 mln widzów. Drugim popularnym spotkaniem był mecz z Norwegią, który śledziło 2,28 mln a trzecim starciem z Japonią (1,49 mln widzów). Jak piszą Wirtualnemedia.pl wpływy reklamowe z emisji sześciu meczów wyniosły 5,04 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).

Źródło: Wirtualne Media

Najnowsze

Dwie polskie imprezy zaliczane do Continental Tour Gold

Memoriał Ireny Szewińskiej oraz Memoriał Kamili Skolimowskiej w sezonie 2021 zostaną zaliczone do World Athletics Continental Tour ...

Całość ›

Grupa Murapol partnerem oficjalnym Akademii Widzewa

Grupa Murapol, sponsor strategiczny Widzewa Łódź, będzie w sezonie 2020/2021 wspierać również klubową Akademię Logo firmy ...

Całość ›

PKO Bank Polski Ekstraklasa wróci do gry 29 stycznia

Rada Nadzorcza Ekstraklasy SA zarekomendowała decyzję o skróceniu przerwy zimowej i wznowieniu rozgrywek PKO Bank Polski Ekstraklasy 29 ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›

Dwie polskie imprezy zaliczane do Continental Tour Gold .

#sponsoringsport #lekkoatletyka https://sponsoringsport.pl/dwie-polskie-imprezy-zaliczane-do-continental-tour-gold/

Grupa Murapol partnerem oficjalnym Akademii Widzewa.

#sponsoringsport #widzewlodz #pilkanozna https://sponsoringsport.pl/grupa-murapol-partnerem-oficjalnym-akademii-widzewa/

Bądź na bieżąco, zapisz się do newslettera

Znam i akceptuję
regulamin

Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany przeze mnie adres email informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od portalu Sponsoring Sport.pl z siedzibą w Dąbrowie,  ul. Piaskowa 9/4, 62-070 Dąbrowa. Firma wpisana jest do rejestru przedsiębiorców KRS przez Sąd Rejonowy dla Sądu w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem NIP: 777-299-76-75, REGON: 368988510.

 

Bądź na bieżąco, zapisz się do newslettera

Znam i akceptuję
regulamin

Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany przeze mnie adres email informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od portalu Sponsoring Sport.pl z siedzibą w Dąbrowie,  ul. Piaskowa 9/4, 62-070 Dąbrowa. Firma wpisana jest do rejestru przedsiębiorców KRS przez Sąd Rejonowy dla Sądu w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem NIP: 777-299-76-75, REGON: 368988510.