Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Mecze EBL na antenach Polsatu i w internecie

Spotkania Energa Basket Ligi w sezonie 2018/2019 będzie można oglądać na sportowych antenach Polsatu, platformie IPLA.tv oraz w serwisie Emocje.TV

Z każdej kolejki Energa Basket Ligi kibice najlepszej polskiej koszykówki mogą liczyć na dwie transmisje w Polsacie Sport – będą się one rozpoczynały w sobotę i w niedzielę o 12.30. Później będzie można przełączyć się na transmisje
internetowe – wybrane spotkania będą pokazywane przez IPLA.tv. Pozostałe będzie można śledzić w serwisie Emocje.TV – nowością będzie komentarz.

Godziny rozpoczęcia meczów w większości przypadków nie będą się nakładać. Dzięki temu kibice będą mogli zobaczyć jeszcze więcej spotkań na żywo.

Ponadto, w każdy poniedziałek w Polsacie Sport emitowany będzie magazyn poświęcony Energa Basket Lidze. 24-minutowy program przygotuje ekipa Polsatu (m.in. Marcin Muras i Łukasz Cegliński), korzystając także z materiałów
dostarczonych przez Emocje.TV oraz kluby EBL ze wszystkich meczów. Pierwsza emisja jest planowana na 8 października 2018 roku.

– “Energa Basket Liga będzie jeszcze bardziej dostępna dla kibiców. W każdej kolejce, o stałej godzinie, zobaczymy dwie
transmisje w Polsacie Sport, dodatkowo przygotowany zostanie magazyn. W poprzednim sezonie testowaliśmy możliwość pokazywania wybranych meczów w IPLA.tv, a teraz chcemy to jeszcze bardziej rozwinąć. Godziny rozpoczęcia spotkań nie będą się nakładały, więc będzie więcej okazji do oglądania serwisu Emocje.TV. Słuchamy opinii naszych kibiców, dlatego od tego sezonu te przekazy zostaną wzbogacone o komentarz” – mówi Radosław Piesiewicz, Prezes Energa Basket Ligi.

Od nowego sezonu mecze w Emocje.TV dostępne będą na zasadach subskrypcji – tygodniowej lub miesięcznej. Użytkownicy będą mogli zakupić dostęp do serwisu na okres 7 dni za kwotę 18 zł (płatność przelewem lub kartą) lub na 30 dni za 40 zł (płatność kartą).

W Emocje.TV widzowie dostaną możliwość obejrzenia przynajmniej 120 meczów w sezonie zasadniczym. W ofercie, tak jak do tej pory, nie znajdą się spotkania transmitowane na antenach Polsatu oraz w IPLA.tv. W ramach pakietów widz będzie miał dostęp do wszystkich materiałów na żywo, a także do nagrań zgromadzonych w dziale VOD. Nowością będą transmisje z komentarzem, ulepszony time shifting (funkcja pozwalająca cofnąć przekaz o 15 sekund) oraz materiały specjalne.

Pierwszy oficjalny mecz nowego sezonu – spotkanie o Lotto Superpuchar Polski – zostanie rozegrany w sobotę 29 września 2018 r. o godz. 20.00 w nowej hali widowiskowo-sportowej w Gnieźnie. O trofeum im. Adama Wójcika powalczą Anwil Włocławek i Polski Cukier Toruń. Transmisja w Polsacie Sport Extra HD.

Inauguracja sezonu 2018/2019 Energa Basket Ligi odbędzie się zaledwie tydzień później. W sobotę 6 października Spójnia Stargard podejmie Kinga Szczecin, a w niedzielę 7 października zobaczymy starcie Arki Gdynia z Anwilem Włocławek. Oba mecze o godz. 12.30 transmitowane będą w Polsat Sport HD.

 

Najnowsze

Kryniczanka oficjalną wodą mineralną siatkarskiego KSZO

Siatkarki KSZO Ostrowiec będą pić naturalną wodę mineralną Kryniczankę Umowa z firmą podpisana została na rok W przypadku ...

Całość ›

PKO Bank Polski i Ekstraklasa z kampanią reklamową wokół rozgrywek

Ruszyła kampania reklamowa PKO Banku Polskiego i Ekstraklasy promująca rozgrywki piłkarskie i wspólne kibicowanie na stadionach Pod ...

Całość ›

Uponor na kolejny sezon z Developresem

KS Developres Rzeszów SA poinformował, że umowa sponsorka z firmą Uponor została przedłużona Współpraca pomiędzy klubem ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›

Unable to display Facebook posts.
Show error

Error: An access token is required to request this resource.
Type: OAuthException
Code: 104
Please refer to our Error Message Reference.

Kryniczanka oficjalną wodą mineralną siatkarskiego KSZO.
#sponsoringsport #kszoostrowiec #siatkowka https://t.co/307Rjmcc3D

PKO Bank Polski i Ekstraklasa z kampanią reklamową wokół rozgrywek.
#sponsoringsport #ekstraklasa #pko https://t.co/WQJTAXmdKh