Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Mecz PGNiG Superligi poświęcony kobietom

8 marca, w Dzień Kobiet, mecz Piotrkowianina Piotrków Trybunalski i Orlen Wisły Płock będzie miał wyjątkową oprawę. Hala Relax wypełni się różowym kolorem.

Głównym powodem, dla którego hala w Piotrkowie nabierze kobiecych kolorów, będzie święto wszystkich Pań. PGNiG Superliga wykorzysta ten dzień do przypomnienia o tym, że kobiety powinny pamiętać o swoim zdrowiu. Motywem przewodnim będzie różowa wstążka – międzynarodowy symbol walki z rakiem piersi.

– „Na środku parkietu zobaczymy różową wstążkę, ceremonia rozpoczęcia meczu będzie w blasku różowych świateł, a sami zawodnicy wystąpią oczywiście w różowych koszulkach” – mówi Ewelina Semik, Manager ds. Marketingu i Sprzedaży PGNiG Superligi – „Wszystkie panie wejdą na mecz za darmo, a będzie warto, bo szykujemy jeszcze wiele niespodzianek.”

– „Po raz pierwszy w historii rozgrywek zawodnicy zagrają w takim kolorze, to wyjątkowy gest, który pokazuje zaangażowanie klubów i ligi w promowaniu profilaktyki choroby, która jest bardzo niebezpieczna” – tłumaczy Łukasz Gontarek, Prezes PGNiG Superligi.

Patronat merytoryczny objęło Piotrkowskie Stowarzyszenie Amazonek „Kamilki”, powstałe w 2007r. Tworzą je sprawne i aktywne kobiety, które nie tylko pokonują codzienne kłopoty, własne słabości, ale też starają się nieść pomoc innym kobietom w znalezieniu motywacji powrotu do zdrowia oraz uzyskaniu możliwie najlepszej jakości życia po pokonaniu choroby.
Aktualnie zrzeszają 37 Amazonek z Piotrkowa Trybunalskiego oraz okolic. Przedstawicielki przed meczem będą dostępne dla wszystkich pań, które chciałyby zasięgnąć porady.

Specjalne, różowe stroje dla zespołu Piotrkowianina przygotuje firma Feel+, dla Wisły o koszulki postara się Select.

Źródło: PGNiG Superliga

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›