Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Mecz z Armenią cieszył się popularnością

Zakończony przez Polską Reprezentację mecz z Armenią średnio oglądało 7,2 mln widzów.

Widownię taką zgromadziły stacji Grypy Polsat – Polsat oraz Polsat Sport. Taka oglądalność przełożyła się na 43,9% udziału obu stacji w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów i 50 proc. w grupie komercyjnej 16-49 – wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych przez Telewizję Polsat. Wyniki pozwoliły na pozostanie liderem  w obu grupach audytoryjnych w trakcie spotkania.

Poprzednie spotkanie z Danią średnio śledziło łącznie 7,24 mln, udziały stacji w tym czasie wyniosły odpowiednio 38,86 proc. i 4,84 proc. (łącznie 43,2 proc.).

Źródło: Wirtualne Media

Najnowsze

JYSK dba o rozwój psychologiczny Trefla Gdańsk

JYSK Polska wsparł projekt treningowy drużyny Trefl Gdańsk, w ramach którego wyposażył wnętrze gabinetu do pracy z psychologiem i ...

Całość ›

Klarna na dłużej sponsorem Legia Ladies

Klarna będzie kontynuować współpracę z drużyną Legią Ladies jako główny sponsor w sezonie 2023/2024 Legia Ladies zadebiutuje w ...

Całość ›

Beckhoff nowym Sponsorem Strategicznym WTS

Beckhoff Automation Polska przedłuża współpracę z WTS Spartą Wrocław jednocześnie znacznie zwiększając poziom wsparcia dla Klubu ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›