Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

mBank zwraca uwagę na bezpieczeństwo w sieci

Bank przygotował specjalną kampanię w której zachęca do bezpieczeństwa w sieci, do działań stworzył sportowy spot.

Wystartowała druga odsłona akcji mBanku „Nie robisz tego w realu? Nie rób tego w Sieci!”. Uczy ona sposobów ochrony przed cyberprzestępcami. W działaniach bank zwraca uwagę na to, co zdarza nam się robić online, a czego nie zrobilibyśmy w przestrzeni offline. Ostrzega klientów przed konsekwencjami podawania poufnych informacji i rutynowego wykonywania poleceń w Internecie. Chce zwiększyć świadomość nie tylko klientów banków, ale wszystkich tych, którzy kupują online czy korzystają z poczty elektronicznej.

Kampania prowadzona jest od początku grudnia w telewizji, radiu, przestrzeni miast oraz Internecie. Termin ten nie został wybrany przypadkowo. Polacy, robiąc zakupy świąteczne i korzystając z sezonowych wyprzedaży, coraz częściej wykorzystują Internet.

Na potrzeby akcji przygotowano 2 spoty. Sportowy materiał przedstawię dziewczynę wykonywującą ćwiczenia fizyczne. Za pomocą filmu „fitness” mBank przestrzega przed rutynowym wykonywaniem instrukcji w Internecie. Filmy opierają się na znanej już koncepcji przeniesienia ryzykownych sytuacji z Internetu do rzeczywistości pozawirtualnej.

Źródło: Marketing news

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›