mBank zwraca uwagę na bezpieczeństwo w sieci
Bank przygotował specjalną kampanię w której zachęca do bezpieczeństwa w sieci, do działań stworzył sportowy spot.
Wystartowała druga odsłona akcji mBanku „Nie robisz tego w realu? Nie rób tego w Sieci!”. Uczy ona sposobów ochrony przed cyberprzestępcami. W działaniach bank zwraca uwagę na to, co zdarza nam się robić online, a czego nie zrobilibyśmy w przestrzeni offline. Ostrzega klientów przed konsekwencjami podawania poufnych informacji i rutynowego wykonywania poleceń w Internecie. Chce zwiększyć świadomość nie tylko klientów banków, ale wszystkich tych, którzy kupują online czy korzystają z poczty elektronicznej.
Kampania prowadzona jest od początku grudnia w telewizji, radiu, przestrzeni miast oraz Internecie. Termin ten nie został wybrany przypadkowo. Polacy, robiąc zakupy świąteczne i korzystając z sezonowych wyprzedaży, coraz częściej wykorzystują Internet.
Na potrzeby akcji przygotowano 2 spoty. Sportowy materiał przedstawię dziewczynę wykonywującą ćwiczenia fizyczne. Za pomocą filmu „fitness” mBank przestrzega przed rutynowym wykonywaniem instrukcji w Internecie. Filmy opierają się na znanej już koncepcji przeniesienia ryzykownych sytuacji z Internetu do rzeczywistości pozawirtualnej.
Źródło: Marketing news