Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Maxima sponsorem głównym Fundacji Skry

Maxima Brokers Group została sponsorem głównym Fundacji Skry Częstochowa. Już od niedzielnego meczu z ŁKS-em logotyp firmy byl widoczny na tylnej części koszulek.

“Firma będzie mogła liczyć na szereg innych ekspozycji reklamowych. – Jako były sportowiec, wiem jak ważne jest wsparcie lokalnego biznesu dla młodych, szczególnie na początku” – mówi Łukasz Skoczyński, właściciel firmy.

Maxima jest brokerem ubezpieczeniowym, który działa w szeroko rozumianej branży pośrednictwa ubezpieczeniowego. Zajmuje się audytami ubezpieczeniowymi firm. Tworzy indywidualne programy ubezpieczeniowe dopasowane do danego przedsiębiorcy. Prowadzi również serwis posprzedażowy wraz z procesami likwidacji szkód.

– “Z racji tego, że firma jest na rynku dziesiąty rok, a wzmożona praca doprowadziła nas do momentu, w którym teraz jesteśmy, obecne możliwości finansowe pozwoliły nam zaangażować się w taki projekt” – odpowiada pan Łukasz, który w przeszłości był czynnym sportowcem. – “Co prawda nie byłem piłkarzem, tylko uprawiałem lekkoatletykę, ale byłem nawet kilka lat w juniorskiej reprezentacji Polski. Wiem jak ważne jest wsparcie lokalnego biznesu dla młodych sportowców, którzy tak naprawdę dopiero zaczynają swoją przygodę ze sportem. Szczególnie na początku to wsparcie jest niezwykle ważne. Mając tę świadomość na pewno było nam łatwiej podjąć decyzję o współpracy ze Skrą” – tłumaczy właściciel Maximy.

Logo Maximy będzie eksponowane na tylnej części koszulek pierwszego zespołu w Fortuna 1 Lidze. Ponadto sponsor może liczyć m.in. reklamę na bannerach reklamowych, na bandach Led podczas transmisji meczów, logotypów na ściance konferencyjnej, flagach czy plakatach meczowych. Co ciekawe, to jednak nie potencjalne korzyści reklamowe miały decydujące znaczenie dla związania się z naszym klubem. – “Korzyści jakie możemy odnieść z reklamy nie są do końca naszym priorytetem. W zasadzie od początku jesteśmy społecznikami, posiadamy również własną Fundację „Maxima dzieciom”, która zajmuje się dzieciakami chorymi na cukrzycę. Wspieramy dzieciaki i całe ich rodziny, organizujemy spotkania tych rodzin, pomagamy przy zakupie sprzętu medycznego . Mocno liczymy na to, że powiązanie współpracy obu fundacji przyniesie jeszcze większe możliwości wspierania dzieci. Jeśli uda nam się przy tym szerzej zareklamować firmę, będzie to bardzo korzystne dla nas, jak i klientów, bo jesteśmy profesjonalistami w tym co robimy. Cel pomocy jest jednak nadrzędny” – mówi Elwira Pidzik, współwłaścicielka Maximy.

Najnowsze

Na stadionie Wrocław powstaje Pub i Muzeum

Stadion Wrocław w przyszłym tygodniu ogłosi przetarg na budowę i uruchomienie muzeum Śląska Wrocław oraz pubu z częścią ...

Całość ›

Project ZAZA przedłużył umowę z GKM-em

Pierwsze przedsiębiorstwo zdecydowało się na przedłużenie współpracy z GKM SA W gronie sponsorów klubu w sezonie 2022 pozostała ...

Całość ›

Ekstraklasa Live Park dla platformy Viaplay

Ekstraklasa Live Park, spółka przygotowująca transmisje meczów PKO Bank Polski Ekstraklasy, odpowiada za produkcję telewizyjną dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›