Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Mastercard sponsoruje turniej golfowy The Open

Tego lata, na najstarszym turnieju golfowym The Open Championship (The Open) po raz pierwszy będą przyjmowane płatności mobilne. Mastercard jest patronem turnieju i po raz pierwszy podczas profesjonalnych rozgrywek golfowych umożliwia widzom zamawianie jedzenia i napojów oraz płacenie za nie za pomocą aplikacji mobilnej Qkr! with Masterpass, bez konieczności opuszczania pola golfowego. 146. turniej The Open, należący do tzw. golfowego Wielkiego Szlema, potrwa do 23 lipca i odbędzie się na słynnym polu golfowym Royal Birkdale, w pobliżu Liverpoolu w Wlk. Brytanii. Organizatorzy spodziewają się ponad 200 tys. widzów.

Obserwujący zmagania na miejscu fani golfa będą mogli korzystać z aplikacji Qkr do zamawiania jedzenia i napojów oraz płacenia za nie bez konieczności opuszczania swoich miejsc na trybunie głównej przy 9. dołku. Ich zamówienia będą im dostarczane w ciągu kilku minut, dzięki czemu nie stracą ani sekundy z rozgrywanych zawodów. Aplikacja mobilna Qkr jest zintegrowana z portfelem cyfrowym Masterpass, który pozwala konsumentom bezpiecznie przechowywać dane ich kart płatniczych i zapamiętywać preferencje użytkownika. Dzięki temu miłośnicy golfa będą mogli dokonywać bezpiecznych zakupów za pomocą jednego kliknięcia i bez konieczności każdorazowego wprowadzania danych karty czy niepotrzebnych wypraw do bankomatu.

– „Nawet w porównaniu z pierwszymi latami mojej kariery innowacje w golfie podniosły standardy i zaostrzyły sportową konkurencję. Dla fanów najważniejsze są emocje i możliwość śledzenia rywalizacji. Dlatego popieram wszelkie innowacje, takie jak Qkr od Mastercard. Szkoda czasu na stanie w kolejkach, gdy można złożyć zamówienie na telefonie i skorzystać z dostawy prosto na trybunę” – powiedział Mark O’Meara, profesjonalny golfista i ambasador marki Mastercard.

– „Nieprzerwanie poszukujemy sposobów na udostępnienie technologii Mastercard, aby zapewnić posiadaczom naszych kart jeszcze wygodniejsze płatności. Niezależnie, czy chodzi o imprezę sportową, taką jak The Open, o występ artystyczny, czy o wyjście do restauracji, kluczowa jest możliwość cieszenia się wrażeniami. Naszą rolą jest więc ograniczanie czasu poświęcanego na płatność i niepotrzebne stanie w kolejkach” – powiedział Mark Barnett, prezes firmy Mastercard w Wielkiej Brytanii i Irlandii.

Mastercard od lat aktywnie wspiera zawodników i fanów golfa. Firma sponsoruje najważniejsze imprezy golfowe, takie jak PGA Tour czy Arnold Palmer Invitational. Do grona ambasadorów marki należą m.in. Brandt Snedeker, Graeme McDowell, Ian Poulter, Tom Watson oraz Justin Rose. Ponadto posiadacze kart Mastercard za pośrednictwem platformy Priceless mogą korzystać z ofert, które gwarantują wyjątkowe doświadczenia na polach golfowych na całym świecie.

Platforma Qkr jest dostępna na 10 rynkach na całym świecie i może być używana w takich sytuacjach jak opłacanie i dzielenie rachunków w restauracjach, płacenie za paliwo i parkowanie, zamawianie jedzenia i napojów bez opuszczania własnego fotela na stadionach i w kinach, autoryzacja płatności mobilnych w automatach sprzedających i płacenie za posiłki w szkolnych stołówkach. Dzięki aplikacji płacenie za pomocą telefonu komórkowego jest proste, wygodne i bezpieczne.

Źródło: Mastercard

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›