Mastercard sponsoruje turniej golfowy The Open
Tego lata, na najstarszym turnieju golfowym The Open Championship (The Open) po raz pierwszy będą przyjmowane płatności mobilne. Mastercard jest patronem turnieju i po raz pierwszy podczas profesjonalnych rozgrywek golfowych umożliwia widzom zamawianie jedzenia i napojów oraz płacenie za nie za pomocą aplikacji mobilnej Qkr! with Masterpass, bez konieczności opuszczania pola golfowego. 146. turniej The Open, należący do tzw. golfowego Wielkiego Szlema, potrwa do 23 lipca i odbędzie się na słynnym polu golfowym Royal Birkdale, w pobliżu Liverpoolu w Wlk. Brytanii. Organizatorzy spodziewają się ponad 200 tys. widzów.
Obserwujący zmagania na miejscu fani golfa będą mogli korzystać z aplikacji Qkr do zamawiania jedzenia i napojów oraz płacenia za nie bez konieczności opuszczania swoich miejsc na trybunie głównej przy 9. dołku. Ich zamówienia będą im dostarczane w ciągu kilku minut, dzięki czemu nie stracą ani sekundy z rozgrywanych zawodów. Aplikacja mobilna Qkr jest zintegrowana z portfelem cyfrowym Masterpass, który pozwala konsumentom bezpiecznie przechowywać dane ich kart płatniczych i zapamiętywać preferencje użytkownika. Dzięki temu miłośnicy golfa będą mogli dokonywać bezpiecznych zakupów za pomocą jednego kliknięcia i bez konieczności każdorazowego wprowadzania danych karty czy niepotrzebnych wypraw do bankomatu.
– „Nawet w porównaniu z pierwszymi latami mojej kariery innowacje w golfie podniosły standardy i zaostrzyły sportową konkurencję. Dla fanów najważniejsze są emocje i możliwość śledzenia rywalizacji. Dlatego popieram wszelkie innowacje, takie jak Qkr od Mastercard. Szkoda czasu na stanie w kolejkach, gdy można złożyć zamówienie na telefonie i skorzystać z dostawy prosto na trybunę” – powiedział Mark O’Meara, profesjonalny golfista i ambasador marki Mastercard.
– „Nieprzerwanie poszukujemy sposobów na udostępnienie technologii Mastercard, aby zapewnić posiadaczom naszych kart jeszcze wygodniejsze płatności. Niezależnie, czy chodzi o imprezę sportową, taką jak The Open, o występ artystyczny, czy o wyjście do restauracji, kluczowa jest możliwość cieszenia się wrażeniami. Naszą rolą jest więc ograniczanie czasu poświęcanego na płatność i niepotrzebne stanie w kolejkach” – powiedział Mark Barnett, prezes firmy Mastercard w Wielkiej Brytanii i Irlandii.
Mastercard od lat aktywnie wspiera zawodników i fanów golfa. Firma sponsoruje najważniejsze imprezy golfowe, takie jak PGA Tour czy Arnold Palmer Invitational. Do grona ambasadorów marki należą m.in. Brandt Snedeker, Graeme McDowell, Ian Poulter, Tom Watson oraz Justin Rose. Ponadto posiadacze kart Mastercard za pośrednictwem platformy Priceless mogą korzystać z ofert, które gwarantują wyjątkowe doświadczenia na polach golfowych na całym świecie.
Platforma Qkr jest dostępna na 10 rynkach na całym świecie i może być używana w takich sytuacjach jak opłacanie i dzielenie rachunków w restauracjach, płacenie za paliwo i parkowanie, zamawianie jedzenia i napojów bez opuszczania własnego fotela na stadionach i w kinach, autoryzacja płatności mobilnych w automatach sprzedających i płacenie za posiłki w szkolnych stołówkach. Dzięki aplikacji płacenie za pomocą telefonu komórkowego jest proste, wygodne i bezpieczne.
Źródło: Mastercard