Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Mastercard przedłuża umowę z Ligą Mistrzów UEFA

UEFA poinformowała o przedłużeniu współpracy z firmą Mastercard przy organizacji Ligi Mistrzów w latach 2018–2021, tym samym kontynuując zapoczątkowane w 1994 r. partnerstwo z wiodącą firmą technologiczną działającą w globalnej branży płatności elektronicznych. Umowa zawarta pomiędzy UEFA a Mastercard obejmuje także prawa do sponsorowania Superpucharu Europy w latach 2018–2020.

Od ponad dwudziestu lat Mastercard wspiera najbardziej prestiżowe, klubowe rozgrywki piłkarskie w Europie, dając kibicom z całego świata możliwość przeżycia bezcennych, niezapomnianych chwil i sportowych emocji. Firma w dalszym ciągu będzie także umożliwiać najmłodszym fanom piłki nożnej zostanie członkiem tzw. Dziecięcej Eskorty. Dla każdego z nich wyprowadzenie na boisko wybranej z największych piłkarskich sław na świecie to przygoda życia.

W zeszłorocznej edycji Ligi Mistrzów taką przygodę przeżyła dziewczynka z Polski, Gabrysia, której największą pasją jest piłka nożna. Mastercard postanowił docenić jej zamiłowanie i spełnić jej marzenia, umożliwiając spotkanie z idolami – piłkarzami z finałowych drużyn rozgrywek Ligi Mistrzów UEFA. Mastercard przekazał dziewczynce bilet na finał Ligi Mistrzów UEFA, a także umożliwił wyprowadzenie Marcelo, jednego z piłkarzy Realu Madryt, na murawę stadionu w ramach dziecięcej eskorty.

– „Fundamentem udanego partnerstwa jest jego trwałość, dlatego bardzo nas cieszy, że nasza współpraca z Mastercard będzie kontynuowana. Wspólne działania z tak renomowaną marką dają UEFA wiele korzyści i możliwości. Z niecierpliwością czekamy na dalszy rozwój współpracy w nadchodzących latach. Technologia cyfrowa zaczyna odgrywać coraz większą rolę w docieraniu do widowni na całym świecie, dlatego cieszy nas możliwość współpracy z Mastercard, która jest jedną z wiodących firm technologicznych” – mówi Guy-Laurent Epstein, dyrektor marketingu UEFA Events SA.

– „Jesteśmy niezwykle dumni, że nasza wieloletnia umowa sponsorska z Ligą Mistrzów UEFA została przedłużona. Wielkie widowiska sportowe dają nam wspaniałą okazję, aby pomóc kibicom na całym świecie zbliżyć się do tego, co darzą tak wielką pasją. Dodatkowo planujemy nadal zapewniać naszym partnerom nowe możliwości rozwoju ich działalności biznesowej. Cenimy sobie fakt, że już od 24 lat jesteśmy oficjalnym sponsorem Ligi Mistrzów UEFA, i z przyjemnością będziemy świadkami niezapomnianego finału, który w tym roku odbędzie się w Kijowie. Przed nami co najmniej trzy kolejne lata wspaniałej współpracy, na które czekamy z niecierpliwością!” – powiedział Javier Pérez, prezes Mastercard Europe.

Mastercard jest czwartym sponsorem, z którym Liga Mistrzów UEFA przedłużyła współpracę na lata 2018 –2021. Sprzedażą praw do sponsorowania wszystkich rozgrywek piłkarskich UEFA zajmuje się w jej imieniu TEAM Marketing AG.

Źródło: Mastercard

Najnowsze

Newcastle United zapłaci karę za reklamę na koszulkach

Newcastle United zostało ukarane grzywną w wysokości 7,5 tysiąca funtów po tym, jak przyznało się do złamania przepisów FA ...

Całość ›

Maja Kuczyńska reklamuje konto w Milenium

Maja Kuczyńska, zawodniczka indoor skydivingu wystąpiła w reklamie Banku Milennium Indoor skydiving to dyscyplina sportu, w trakcie ...

Całość ›

Bora nadal będzie sponsorować kolarski zespół Majki

Zespół Rafała Majki nadal będzie sponsorowany przez Bore W sobotę firma Bora poinformowała o przedłużeniu umowy sponsoringowej z ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›
Wywiad

Maciej Czupryna – Dyrektor ds. Handlu MKS Cracovia

Nowy sklep kibica, wyróżnienia, sponsorzy oraz ciekawe plany biznesowe Posłuchajcie jak wygląda dział handlowy Cracovii, o którym w wywiadzie opowie jego Dyrektor, Maciej Czupryna   Paweł Żyliński, Redaktor Naczelny Sponsoring Sportpl: Cracovia to specyficzny klub, mają Państwo ...

Całość ›

Serdecznie zapraszamy ;) #sponsoringsport https://t.co/D4NxXcyuJw

Newcastle United zapłaci karę za reklamowanie sponsora.

#sponsoringsport #newcastleunited #pilkanozna https://t.co/P0DFdkWPCF