Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Mastercard przedłuża umowę z Ligą Mistrzów UEFA

UEFA poinformowała o przedłużeniu współpracy z firmą Mastercard przy organizacji Ligi Mistrzów w latach 2018–2021, tym samym kontynuując zapoczątkowane w 1994 r. partnerstwo z wiodącą firmą technologiczną działającą w globalnej branży płatności elektronicznych. Umowa zawarta pomiędzy UEFA a Mastercard obejmuje także prawa do sponsorowania Superpucharu Europy w latach 2018–2020.

Od ponad dwudziestu lat Mastercard wspiera najbardziej prestiżowe, klubowe rozgrywki piłkarskie w Europie, dając kibicom z całego świata możliwość przeżycia bezcennych, niezapomnianych chwil i sportowych emocji. Firma w dalszym ciągu będzie także umożliwiać najmłodszym fanom piłki nożnej zostanie członkiem tzw. Dziecięcej Eskorty. Dla każdego z nich wyprowadzenie na boisko wybranej z największych piłkarskich sław na świecie to przygoda życia.

W zeszłorocznej edycji Ligi Mistrzów taką przygodę przeżyła dziewczynka z Polski, Gabrysia, której największą pasją jest piłka nożna. Mastercard postanowił docenić jej zamiłowanie i spełnić jej marzenia, umożliwiając spotkanie z idolami – piłkarzami z finałowych drużyn rozgrywek Ligi Mistrzów UEFA. Mastercard przekazał dziewczynce bilet na finał Ligi Mistrzów UEFA, a także umożliwił wyprowadzenie Marcelo, jednego z piłkarzy Realu Madryt, na murawę stadionu w ramach dziecięcej eskorty.

– „Fundamentem udanego partnerstwa jest jego trwałość, dlatego bardzo nas cieszy, że nasza współpraca z Mastercard będzie kontynuowana. Wspólne działania z tak renomowaną marką dają UEFA wiele korzyści i możliwości. Z niecierpliwością czekamy na dalszy rozwój współpracy w nadchodzących latach. Technologia cyfrowa zaczyna odgrywać coraz większą rolę w docieraniu do widowni na całym świecie, dlatego cieszy nas możliwość współpracy z Mastercard, która jest jedną z wiodących firm technologicznych” – mówi Guy-Laurent Epstein, dyrektor marketingu UEFA Events SA.

– „Jesteśmy niezwykle dumni, że nasza wieloletnia umowa sponsorska z Ligą Mistrzów UEFA została przedłużona. Wielkie widowiska sportowe dają nam wspaniałą okazję, aby pomóc kibicom na całym świecie zbliżyć się do tego, co darzą tak wielką pasją. Dodatkowo planujemy nadal zapewniać naszym partnerom nowe możliwości rozwoju ich działalności biznesowej. Cenimy sobie fakt, że już od 24 lat jesteśmy oficjalnym sponsorem Ligi Mistrzów UEFA, i z przyjemnością będziemy świadkami niezapomnianego finału, który w tym roku odbędzie się w Kijowie. Przed nami co najmniej trzy kolejne lata wspaniałej współpracy, na które czekamy z niecierpliwością!” – powiedział Javier Pérez, prezes Mastercard Europe.

Mastercard jest czwartym sponsorem, z którym Liga Mistrzów UEFA przedłużyła współpracę na lata 2018 –2021. Sprzedażą praw do sponsorowania wszystkich rozgrywek piłkarskich UEFA zajmuje się w jej imieniu TEAM Marketing AG.

Źródło: Mastercard

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›