Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Martyna Kotwiła ambasadorką 4F

Martyna Kotwiła to talent na miarę Ireny Szewińskiej! Zawodniczka, która na zeszłorocznych mistrzostwach kraju, pobiła rekord ikony polskiej lekkoatletyki na dystansie 200 metrów, właśnie dołączyła do grona Ambasadorów marki 4F.

Złota medalistka Mistrzostw Polski Seniorów, brązowa medalistka Mistrzostw Świata Juniorów w 2018 w Tampere oraz Mistrzyni Polski seniorów na 200 m. Wyróżniona tytułem „Odkrycie roku” w plebiscycie Złote Kolce, Martyna Kotwiła to niewątpliwie wschodząca gwiazda polskiej lekkoatletyki. Na swoim koncie ma już szereg tytułów i medali, a jeszcze nie powiedziała ostatniego słowa.

Zawodniczka podpisała kontrakt ambasadorski z marką 4F, w ramach którego będzie trenować w strojach 4F i reprezentować markę na wydarzeniach sportowych.

– „4F ubiera reprezentację lekkoatletyczną od kilku lat, więc jako reprezentantka kraju miałam już okazję testować odzież 4F. Poza tym, z odzieży sportowej korzystam nie tylko podczas zawodów, ale również w czasie treningów. Na co dzień, w czasie wolnym również chętnie zakładam 4F – wybieram wtedy odzież casualową. 4F towarzyszy mi zarówno prywatnie, jak i sportowo, dlatego cieszę się na tę współpracę” – mówi Martyna Kotwiła.

4F jest partnerem sześciu związków sportowych, z Polskim Związkiem Lekkiej Atletyki współpracuje od 2013 roku.

Martyna Kotwiła dołączyła do grona Ambasadorów 4F, wśród których znajduje się m.in. skoczek narciarski Maciej Kot oraz tenisista Łukasz Kubot.

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›