Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Martin Schmitt kolejnym globalnym ambasadorem STS

STS – największy bukmacher w Polsce w ramach niedawno rozpoczętej kampanii reklamowej „Dobrze wiesz,
możesz obstawiać”, zaprezentował kolejnego globalnego ambasadora, którym został legendarny skoczek narciarski Martin Schmitt.

Skoczek od jesieni 2019 roku będzie globalnie współpracował z STS na wszystkich rynkach, w których działa bukmacher. Na początku listopada br. STS zaprezentował też innego globalnego ambasadora – byłego bramkarza Petera Schmeichela.

– “Nasza nowa kampania, której ambasadorem został Martin Schmitt oraz Peter Schmeichel doskonale oddaje wartości marki STS, jakimi są nowoczesność, sportowy charakter oraz dynamika. Martin przez wiele lat toczył fascynujący bój o prym w świecie skoków narciarskich. Jest doskonałym przykładem jak determinacja i odwaga pozwalają osiągać sukcesy. To cechy, które charakteryzują STS m.in. w kwestii ekspansji zagranicznej dlatego współpraca z
trzykrotnym medalistą olimpijskim doskonale wpisuje się w naszą strategię globalnej komunikacji” – mówi Mateusz Juroszek, prezes STS.

Spółka – za sprawą licznych inwestycji w rozwój oferty zakładów, nowoczesnych technologii oraz nowych funkcjonalności dla użytkowników STS – w ostatnich 6 latach zwiększyła przychody ponad dziesięciokrotnie – z 220 mln zł do 2,41 mld zł. STS od lutego 2019 roku rozpoczął działalność na kilkunastu rynkach europejskich. STS jest pierwszym polskim bukmacherem, który rozpoczął działalność zagraniczną. W planach jest dalsza ekspansja międzynarodowa. Obecnie spółka posiada ponad 47% udziałów w polskim rynku bukmacherskim, a 80% obrotów generują kanały online – aplikacja dedykowana systemom Android oraz iOS, strona internetowa oraz jej mobilna wersja.

Bukmacher aktywnie angażuje się we wspieranie polskiego sportu, będąc największym prywatnym podmiotem na rodzimym rynku sponsoringu. Firma jest oficjalnym sponsorem reprezentacji Polski w piłce nożnej, a także sponsorem głównym Jagiellonii Białystok oraz oficjalnym bukmacherem Lecha Poznań, Cracovii, Pogoni Szczecin, Korony Kielce, Górnika Zabrze, Zagłębia Lubin, Polskiej Ligi Siatkówki, Anwilu Włocławek, Asseco Resovii oraz PGE Vive Kielce, a także Futsal Ekstraklasa, KSW czy innych klubów i związków sportowych. STS angażuje się także we wsparcie esportu, m.in. x-kom AGO.

Obraz może zawierać: 2 osoby, uśmiechnięci ludzie, ludzie stoją

Najnowsze

Eltrox sponsorem tytularnym również w sezonie 2021

W sezonie 2021 w rozgrywkach PGE Ekstraligi nasz zespół drugi rok z rzędu klub startować będzie pod nazwą Eltrox Włókniarz ...

Całość ›

KGHM Polska Miedź kolejny sezon z Cuprum Lubin

Tematem ostatniej konferencji prasowej Cuprum Lubin SA z KGHM Polska Miedź SA było przedłużenie współpracy ze sponsorem ...

Całość ›

Prawie 1,5 mln dla krakowskiego żużla

Rozpoczęło się głosowanie w ramach Budżetu Obywatelskiego w Krakowie, w którym można oddać swój głos na projekty żużlowe o ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›

Eltrox sponsorem tytularnym również w sezonie 2021.

#sponsoringsport #wlokniarzczestochowa #eltox https://sponsoringsport.pl/eltrox-sponsorem-tytularnym-rowniez-w-sezonie-2021/

KGHM Polska Miedź kolejny sezon z Cuprum Lubin.

#sponsoringsport #siatkowka https://sponsoringsport.pl/kghm-polska-miedz-kolejny-sezon-z-cuprum-lubin/

Bądź na bieżąco, zapisz się do newslettera

Znam i akceptuję
regulamin

Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany przeze mnie adres email informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od portalu Sponsoring Sport.pl z siedzibą w Dąbrowie,  ul. Piaskowa 9/4, 62-070 Dąbrowa. Firma wpisana jest do rejestru przedsiębiorców KRS przez Sąd Rejonowy dla Sądu w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem NIP: 777-299-76-75, REGON: 368988510.

 

Bądź na bieżąco, zapisz się do newslettera

Znam i akceptuję
regulamin

Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany przeze mnie adres email informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od portalu Sponsoring Sport.pl z siedzibą w Dąbrowie,  ul. Piaskowa 9/4, 62-070 Dąbrowa. Firma wpisana jest do rejestru przedsiębiorców KRS przez Sąd Rejonowy dla Sądu w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem NIP: 777-299-76-75, REGON: 368988510.