Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Marka Zdrovo na dłużej ze Śląskiem

Oficjalny Partner Śląska Wrocław, marka Zdrovo, należąca do Ferm Drobiu Woźniak, nadal będzie wspierać wrocławski klub.

Współpraca z jednym z największych producentów jaj konsumpcyjnych oraz przetwórstwa jajecznego w Europie została przedłużona do końca sezonu 2022/2023. Fermy Drobiu Woźniak dołączyły do grona Oficjalnych Partnerów Śląska Wrocław w lipcu 2021 roku. Po całym sezonie współpracy obie strony z dużą satysfakcją mogą pochwalić się przedłużeniem umowy o kolejny rok.

– „Marka Zdrovo to ogólnopolska, wręcz globalna marka, a jednocześnie przedsiębiorca z Dolnego Śląska, związany z naszym klubem emocjonalnie, co dla jest dla nas bardzo ważne i cenne. Mam nadzieję, że współpraca nadal będzie się rozwijać i Zdrovo będzie razem z nami wspierać budowanie drużyny Śląska Wrocław” – mówi Piotr Waśniewski, prezes zarządu wrocławskiego klubu.

– „Wierzymy w polskich sportowców, a nasz produkt bardzo dobrze wpisuje się w działalność sportową. Białko zawarte w jajkach to jeden z najważniejszych składników w diecie, zwłaszcza diecie osoby aktywnej. Marka Zdrovo jest naturalnym partnerem sportu i bardzo cieszymy się z naszej współpracy ze Śląskiem Wrocław” – Barbara Woźniak, pełnomocnik zarządu Ferm Drobiu Woźniak.

Umowa między klubem a Fermami Drobiu Woźniak została przedłużona na rok i zakłada także promowanie inicjatyw związanych ze zdrowym żywieniem oraz aktywnym stylem życia. Można więc spodziewać się chociażby kolejnych konkursów dla kibiców z nagrodami.

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›