Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Marka z Grupy Amica partnerem Atletico Madryt

Iberyjska marka FAGOR, należąca do Grupy Amica stała się partnerem żeńskiej drużyny Athletico Mardyt.

1 marca dyrektor generalny hiszpańskiej spółki Electrodomesticos Iberia, należącej do Grupy Amica i operującej na półwyspie iberyjskim pod marką FAGOR, Vicente Sanchez podpisał umowę sponsorską z jednym z najbardziej rozpoznawalnych klubów piłkarskich – Atletico Madryt. Oficjalnie więc Grupa Amica stała się partnerem żeńskiej drużyny piłki nożnej Atletico. Kontrakt będzie obowiązywać do końca sezonu 2023-2024.

Grupa Amica od lat angażuje się w działania sponsoringowe drużyn sportowych, w szczególności piłki nożnej. Podpisana z drużyną kobiecą Atletico Madryt umowa to kolejny krok na tej drodze. Umowa sponsoringowa będzie obowiązywała od 1 kwietnia 2021 roku aż do zakończenia sezonu 2023-2024. Logotyp Fagor będzie eksponowany m.in. na bandach LED podczas spotkań Atletico Madryt w ramach rozgrywek ligi hiszpańskiej, rozgrywek pucharowych Copa de la Reina, Pucharu UEFA kobiet, Supercopa Femenina oraz kobiecej Ligi Mistrzyń. Identyfikacja marki pojawi się również w przestrzeni stadionu oraz na stronie internetowej klubu. Marka sponsora będzie wykorzystywana także w wywiadach, sesjach zdjęciowych piłkarek oraz aktywacjach konsumenckich. Rozważana jest także obecność logotypu na strojach sportowych, co będzie przedmiotem analizy w połowie bieżącego roku.

„W Hiszpanii piłka nożna traktowana jest prawie jak religia – obecnie dotyczy to również futbolu kobiecego. Oficjalne partnerstwo z Atletico Madryt jest efektem pogłębionej analizy i ponad 12 miesięcy rozmów i negocjacji. Współpraca naszej marki FAGOR z tak znanym i rozpoznawalnym klubem otwiera przed nami możliwość nie tylko dotarcia do młodszej części naszej grupy docelowej, ale przede wszystkim idealnie pasuje do misji, jaką wpisaliśmy na drodze marki FAGOR w jej ponownym rozwoju. W swoim DNA Atletico ma bowiem takie pojęcia jak waleczność, ambicja i zaangażowanie tożsame z rywalizacją piłkarek podejmowaną w czasie meczów. Dokładnie tak postrzegamy rolę marki FAGOR po powrocie z nią do konsumentów w nowej odsłonie jako części portfolio Grupy Amica. Niezwykle ważne dla nas, przy dystrybucji naszego sprzętu obejmującej tak różne hiszpańskie regiony, jak Katalonia, Kraj Basków, Andaluzja czy centralny Region Madrytu, jest to, że według najnowszych badań prowadzonych w społeczeństwie hiszpańskim, Atletico cieszy się największym wskaźnikiem pozytywnej percepcji, a także apolityczności i neutralności” – mówi Paweł Rydz – dyrektor marketingu Grupy Amica.

Dzięki kontraktowi sponsorskiemu z klubem Atletico Madryt, Grupa Amica dotrze z przekazem komunikacyjnym oraz marketingowym do potencjalnych nabywców marki FAGOR w Hiszpanii. Nieustanny rozwój firmy w segmencie młodszych konsumentów to cel marki na kolejne lata. Komunikacja w świetle rosnącego trendu fempowermentu w Europie oraz prezentacja marki Fagor za pośrednictwem odnoszącej sukcesy kobiecej drużyny piłki nożnej, pozwoli zostać zapamiętanym przez młodszą i średniowiekową populację Hiszpanów, która swój wolny czas spędza kibicując ulubionym drużynom.

Klub piłkarski Atletico de Madrid został założony w Madrycie w 1903 r. i jest jednym z najbardziej uznanych klubów piłkarskich w historii futbolu. Żeńska drużyna Atletico w swoim dorobku posiada 3 tytuły Mistrzowskie w Hiszpanii, wywalczone pod rząd w latach 2016 – 2018, jak również aktualne trofeum Superpucharu Hiszpanii wywalczone pomimo pandemii pod koniec stycznia br. Piłkarki Atletico Madryt cieszą się niezwykłą popularnością w skali kraju (druga drużyna w Hiszpanii pod względem liczby fanów i śledzących na mediach społecznościowych), do klubu należy także światowy rekord we frekwencji na meczu kobiecej piłki nożnej – 60 739 widzów na meczu z piłkarkami FC Barcelona.

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›