Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Marka VitaDiet nowym sponsorem Widzewa

Widzew Łódź SA będzie współpracował z łódzką firmą Ichem, producentem marki VitaDiet, w zakresie suplementacji drużyny.

W ramach umowy Ichem wesprze klub finansowo. Będzie też doradzał w zakresie suplementacji dla zawodników Widzewa. W zamian dostanie możliwość ekspozycji reklamy na koronie stadionu i promocję w mediach społecznościowych. Współpraca będzie też polegać na wspólnym promowaniu suplementów marki VitaDiet produkowanych przez Ichem.

W ramach wspólnych działań planowane są badania zawodników dotyczące odpowiedniej zawartości witamin w organizmie. Na ich podstawie zostanie zorganizowana konferencja na temat zrównoważonej suplementacji diety, która ma odbyć się na stadionie Widzewa.

Zawarcie umowy z firmą Ichem to kolejny krok do profesjonalizacji działań klubu w zakresie wspomagania zawodników Widzewa odpowiednią opieką medyczną oraz suplementacją diety.

Korzenie Ichemu sięgają Wydziału Chemii Politechniki Łódzkiej. Tam powstał Ośrodek Badawczo-Produkcyjny Politechniki Łódzkiej Ichem, który teraz rozwija działalność w branży suplementów diety, żywności funkcjonalnej i wyrobów medycznych. Spółka obok produkcji kontraktowej wytwarza preparaty pod własną marką VitaDiet. Są to głównie witaminy i minerały oraz produkty prozdrowotne wspomagające między innymi pracę stawów, wątroby, odporność organizmu i redukujące masę ciała.

Najnowsze

Premier przedstawił „Plan dla piłki” w siedzibie Ekstraklasy S.A.

„Plan dla piłki” - projekt systemowych rozwiązań ukierunkowanych na rozwój polskiego futbolu – został zaprezentowany i omówiony ...

Całość ›

Krispol i Nice sponsorem Speedway Grand Prix of Poland

Firmy KRISPOL i Nice wspólnie zostały sponsorem zbliżającej się rundy Boll Warsaw FIM Speedway Grand Prix of Poland Boll Warsaw FIM ...

Całość ›

PGE Skra najbardziej medialnym klubem w PlusLidze

Mimo że PGE Skra ma za sobą słodko-gorzki sezon, wciąż pozostaje najpopularniejszą siatkarską drużyną w Polsce, bełchatowski klub ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›

Unable to display Facebook posts.
Show error

Error: (#4) Application request limit reached
Type: OAuthException
Code: 4
Please refer to our Error Message Reference.

Premier przedstawił „Plan dla piłki” w siedzibie Ekstraklasy S.A.
#sponsoringsport #ekstraklasa #pilkanozna https://t.co/Sv56uKmk57