Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Marka Under Armour partnerem tytularnym formuły „Hardcore” Runmageddonu

W 2020 roku 21-kilometrowa formuła Runmageddonu „Hardcore” zyskuje sponsora tytularnego. Jest nim marka odzieży sportowej Under Armour.

Podczas polskich eventów trasy Hardcore’a pokonywać będą ambasadorzy Under Armour: aktor – Alan Andersz i akrobatka – Julia Maciuszek.

Under Armour amerykańska marka profesjonalnej odzieży sportowej dołącza do grona sponsorów cyklu ekstremalnego biegu z przeszkodami. Staje się partnerem tytularnym formuły Hardcore. Under Armour, tak jak Runmageddon, inspiruje ludzi do walki o lepszą wersję samego siebie. Motywuje ich do ciągłego doskonalenia swoich sportowych umiejętności. Ceni wytrwałość i siłę, dlatego też podczas tegorocznych, polskich formuł Hardcore zagwarantuje ich uczestnikom limitowane koszulki. T-shirty partnera cyklu charakteryzuje wysoka jakość. Są wykonane ze specjalnego materiału HeatGear® z wykorzystaniem technologii Anti-Odor oraz filtrem UPF 30+. Pierwsze 1100 koszulek będzie czekać już na uczestników zimowego wydarzenia. Podczas kolejnych edycji Runmageddonu z formułą Hardcore startujący również będą mogli otrzymać T-shirty marki. O ich dostępności decydować będzie czas zakupu pakietu. Osoby, które zrobią to z dużym wyprzedzeniem otrzymają limitowaną koszulkę i dodatkowo skorzystają z niższych cen.

Ponadto, podczas polskich eventów trasy Hardcore’a pokonywać będą ambasadorzy Under Armour: aktor – Alan Andersz i akrobatka – Julia Maciuszek. Swoim przykładem i podejściem do treningu po raz kolejny potwierdzą oni przesłanie marki „The Only Way Is Through”. Julia już podczas zimowego wydarzenia pokona odcinek 21 kilometrów i będzie reprezentować markę w najbardziej wymagającej kategorii Elite. Na swoim Instagramie @juliamaciuszek podzieli się relacją z wydarzenia i strefy Under Armour. Natomiast Alan podejmie się starcia z formułą Hardcore w czerwcowym biegu w Ełku, a jego przygotowania można już teraz śledzić na jego kanale na Instagramie @alandersz.

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›