Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Marka STIHL nowym Oficjalnym Partnerem Ekstraklasy

Stihl, światowy producent urządzeń do pracy w parku, lesie i ogrodzie, został oficjalnym partnerem PKO Bank Polski Ekstraklasy. W ramach współpracy Stihl będzie wspierał rozwój polskiej piłki klubowej i wprowadzi do sprzedaży serię oficjalnych produktów Ekstraklasy.

– “Współpraca z Ekstraklasą to ważny krok w rozwoju naszej marki na polskim rynku. Od lat angażujemy się w sport, ale teraz chcemy włączyć się w emocje towarzyszące tej najbardziej popularnej wśród Polaków dyscyplinie i działać na rzecz jej rozwoju. Piłka nożna jest nam szczególnie bliska, bo to właśnie nasze produkty ułatwiają perfekcyjne przygotowanie terenów zielonych do uprawiania tego sportu i doskonalenia piłkarskich umiejętności” – komentuje Tomasz Cichoński, prezes zarządu ANDREAS STIHL Sp. z o.o.

W wyniku umowy pomiędzy Ekstraklasą S.A. i Stihl Polska w ponad 800 punktach sprzedaży w całym kraju pojawią się oficjalne produkty z logo Ekstraklasy, w tym kosiarki do trawy. Logo Stihl będzie eksponowane na stadionach w trakcie meczów, podczas transmisji telewizyjnych oraz na oficjalnej stronie i kanałach w mediach społecznościowych.

– “Z radością witamy markę Stihl wśród oficjalnych partnerów rozgrywek Ekstraklasy. Cieszymy się, że tak uznana, międzynarodowa firma zdecydowała się związać z rozgrywkami piłkarskimi i korzystać z możliwości promocji w naszej lidze. Liczymy, że dzięki tej współpracy będziemy inspirować do zainteresowania się Ekstraklasą i kibicowania na stadionach” – komentuje Marcin Animucki, prezes zarządu Ekstraklasa S.A.

Ekstraklasa przedłużyła także umowy na sezony 2019/2020 i 2020/2021 z dotychczasowymi Partnerami Oficjalnymi rozgrywek – markami Oshee oraz Aztorin. W ramach przedłużonych umów rozgrywki wspierane będą przez Oshee z serią produktów energetycznych oznakowanych logo ligi oraz markę zegarków Aztorin, która wyprodukowała m.in. oficjalny zegarek Ekstraklasy. Obaj partnerzy przez najbliższe dwa sezony promowani będą na stadionach w trakcie meczów, podczas transmisji meczowych, oraz w oficjalnych kanałach social media i pozostałych platformach elektronicznych Ekstraklasy.

Najnowsze

Marta Daniewska prezesem Motoru Lublin

Marta Daniewska od dziś pełni obowiązki prezesa Motor Lublin SA 30 października Rada Nadzorcza przyjęła rezygnację dotychczasowego ...

Całość ›

“ESSE dla zdrowia” partnerem medycznym Wisły Płock

Klinika "ESSE dla zdrowia", mająca swoje oddziały w Płocku, Warszawie i Łodzi, została oficjalnym partnerem medycznym Wisły ...

Całość ›

Korona Kielce spółką miejską, już bez Krzysztofa Zająca

Do zdecydowanych zmian zaszło w Koronie Kielce, klub trafił ponownie do miasta, z funkcji Prezesa zrezygnował Krzysztof Zając Gmina ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›

Marta Daniewska prezesem Motoru Lublin.

#sponsoringsport #motorlublin #pilkanozna https://sponsoringsport.pl/marta-daniewska-prezesem-motoru-lublin/

"ESSE dla zdrowia" partnerem medycznym Wisły Płock.

#sponsoringsport #wislaplock #pilkanozna https://sponsoringsport.pl/esse-dla-zdrowia-partnerem-medycznym-wisly-plock/

Bądź na bieżąco, zapisz się do newslettera

Znam i akceptuję
regulamin

Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany przeze mnie adres email informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od portalu Sponsoring Sport.pl z siedzibą w Dąbrowie,  ul. Piaskowa 9/4, 62-070 Dąbrowa. Firma wpisana jest do rejestru przedsiębiorców KRS przez Sąd Rejonowy dla Sądu w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem NIP: 777-299-76-75, REGON: 368988510.

 

Bądź na bieżąco, zapisz się do newslettera

Znam i akceptuję
regulamin

Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany przeze mnie adres email informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od portalu Sponsoring Sport.pl z siedzibą w Dąbrowie,  ul. Piaskowa 9/4, 62-070 Dąbrowa. Firma wpisana jest do rejestru przedsiębiorców KRS przez Sąd Rejonowy dla Sądu w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem NIP: 777-299-76-75, REGON: 368988510.