Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Marka STIHL na dłużej Oficjalnym Partnerem Ekstraklasy

Marka STIHL jako Oficjalny Partner rozgrywek o kolejny sezon przedłużyła kontrakt w ramach sponsoringu PKO Bank Polski Ekstraklasy.

Światowy lider w produkcji urządzeń do pracy w parku, lesie i ogrodzie konsekwentnie wspiera rozwój polskiej piłki klubowej, czego wyrazem jest logo STIHL widoczne na stadionach i w transmisjach telewizyjnych.

„Cieszymy się, że przez kolejny rok będziemy integralną częścią najpopularniejszych w Polsce rozgrywek piłkarskich. Chcemy uczestniczyć w emocjach, które jednoczą kibiców oraz działać na rzecz rozwoju tej dyscypliny sportu w naszym kraju” – powiedział Tomasz Cichoński, prezes zarządu ANDREAS STIHL Sp. z o.o.

W ramach kontraktu logo STIHL eksponowane jest w trakcie transmisji na grafikach telewizyjnych oraz na bandach LED i elementach reklamowych na stadionach. Jednym z efektów dotychczasowej współpracy było także pojawienie się oficjalnego produktu z logiem Ekstraklasy – pilarki STIHL MS 180, której wszystkie egzemplarze zostały już wyprzedane.

„Marka STIHL konsekwentnie docenia możliwości promocji przy naszych rozgrywkach i w dalszym ciągu będzie naszym oficjalnym partnerem. Po raz kolejny potwierdza się, że szeroki zasięg gwarantowany przez naszych oficjalnych nadawców telewizyjnych oraz możliwość bezpośredniej ekspozycji przekazów reklamowych na stadionach daje wyjątkowe możliwości dla skutecznej promocji marek. Dzięki tego typu długoterminowym kontraktom, które budujemy na bazie najlepszych praktyk i naszych wieloletnich doświadczeń, możemy zapewniać dalszy i stabilny rozwój rozgrywek oraz klubów, zabezpieczając na te cele niezbędne środki finansowe” – powiedział Marcin Animucki, prezes zarządu Ekstraklasy S.A.

Najnowsze

Robotnicze znów w sprzedaży

Widzew Łódź wspólnie z DRINK ID, właścicielem Browaru Piotrków, reaktywuje markę Robotnicze w nowej odsłonie: Robotnicze ...

Całość ›

Kraków gospodarzem pierwszych w historii Mistrzostw Europy Ninja

Kraków stanie się europejską stolicą sportów przeszkodowych Od 14 do 16 listopada 2025 roku w Hali 100-lecia KS Cracovia 1906 ...

Całość ›

KNAPTRANS sponsorem KŻ Orzeł Łódź

Do grona sponsorów Klubu Żużlowego Orzeł Łódź w sezonie 2025 dołączyła firma Knaptrans sp z oo Firma Knaptrans posiada 30 lat ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›