Marka STIHL na dłużej Oficjalnym Partnerem Ekstraklasy
Marka STIHL jako Oficjalny Partner rozgrywek o kolejny sezon przedłużyła kontrakt w ramach sponsoringu PKO Bank Polski Ekstraklasy.
Światowy lider w produkcji urządzeń do pracy w parku, lesie i ogrodzie konsekwentnie wspiera rozwój polskiej piłki klubowej, czego wyrazem jest logo STIHL widoczne na stadionach i w transmisjach telewizyjnych.
– „Cieszymy się, że przez kolejny rok będziemy integralną częścią najpopularniejszych w Polsce rozgrywek piłkarskich. Chcemy uczestniczyć w emocjach, które jednoczą kibiców oraz działać na rzecz rozwoju tej dyscypliny sportu w naszym kraju” – powiedział Tomasz Cichoński, prezes zarządu ANDREAS STIHL Sp. z o.o.
W ramach kontraktu logo STIHL eksponowane jest w trakcie transmisji na grafikach telewizyjnych oraz na bandach LED i elementach reklamowych na stadionach. Jednym z efektów dotychczasowej współpracy było także pojawienie się oficjalnego produktu z logiem Ekstraklasy – pilarki STIHL MS 180, której wszystkie egzemplarze zostały już wyprzedane.
– „Marka STIHL konsekwentnie docenia możliwości promocji przy naszych rozgrywkach i w dalszym ciągu będzie naszym oficjalnym partnerem. Po raz kolejny potwierdza się, że szeroki zasięg gwarantowany przez naszych oficjalnych nadawców telewizyjnych oraz możliwość bezpośredniej ekspozycji przekazów reklamowych na stadionach daje wyjątkowe możliwości dla skutecznej promocji marek. Dzięki tego typu długoterminowym kontraktom, które budujemy na bazie najlepszych praktyk i naszych wieloletnich doświadczeń, możemy zapewniać dalszy i stabilny rozwój rozgrywek oraz klubów, zabezpieczając na te cele niezbędne środki finansowe” – powiedział Marcin Animucki, prezes zarządu Ekstraklasy S.A.