Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

7 Days wykorzystuje wizerunek Euroleague

Marka rogali 7 Days stworzyła specjalny spot nawiązujący do obecnej kampanii oraz sponsoringu Euroleague.

Chipita za pomocą jednej z marek, 7 Days jest sponsorem rozgrywek koszykarskiej Euroleague. Korporacja postarała się zakomunikować w szerszym stopniu ten fakt i stworzyła specjalny spot promocyjny. W filmie zobaczymy zawodników różnych europejskich klubów podczas rzutów do kosza. W pewnym momencie ich uwagę przykuwa chłopiec, który ma zamiar zjeść rogala 7 Days. Koszykarze w dalszej części materiału starają się dostać od chłopca rogala w zamian za piłkę z autografami, on jednak wybiera swoją przekąskę.

Spot jest kolejnym z materiałów w ramach kampanii „cool”.

Źródło: 7 Days

Najnowsze

Ewa Pajor w Orlen Teamie

Zawodniczka Barcelony, najlepsza polska piłkarka Ewa Pajor została ambasadorem Orlen Teamu Ewa Pajor to najlepsza polska piłkarka, ...

Całość ›

Spółka Chełmski Klub Sportowy z InPostem w nazwie

Spółka Chełmski Klub Sportowy ogłosiła, że Grupa InPost, lider nowoczesnych usług logistycznych w Polsce, została sponsorem ...

Całość ›

Stomil Olsztyn z nowym udziałowcem i Prezesem

W Stomilu Olsztyn doszło do ważnych zmian, Marek Maleszka został nowym udziałowcem, natomiast na Prezesa wybrano Marcina ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›