Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Marka Pawo Sponsorem Widzewa Łódź

Marka Pawo, mająca swoją siedzibę w podłódzkich Pabianicach, została Oficjalnym Sponsorem Widzewa Łódź.

Nowy Sponsor Widzewa dostarczy Klubowi odzież oficjalną i casualową dla zawodników, sztabu szkoleniowego i pionu sportowego, a także dla pracowników z działów organizacyjnych. Logotyp marki Pawo będzie eksponowany w trakcie dnia meczowego, na bandach LED, telebimach oraz w WidzewTV. Ponadto logo będzie widoczne w klubowych social mediach i na profilu oficjalnego sklepu Widzewa Łódź. Pawo będzie promowane również wśród członków Widzewskiego Klubu Biznesu.

„W poprzednich latach obiecaliśmy profesjonalizację Klubu. Jej aspektem jest również budowanie pewnego wizerunku w oczach partnerów biznesowych i środowiska polskiej piłki. Cieszę się, że nawiązaliśmy współpracę z marką rozpoznawalną w całym kraju, ale mającą siedzibę w naszym regionie. Widzew ma korzenie robotnicze i włókiennicze, dlatego wydaje mi się, że umowa z Pawo jest ciekawym nawiązaniem do rodowodu Klubu. Zależy mi na budowaniu wizerunku Widzewa jako lidera w regionie, dlatego musimy szanować naszych lokalnych partnerów” – mówił Michał Rydz, prezes Widzew Łódź S.A.

Marka Pawo z dumą może pochwalić się ponad 30-letnią tradycją w kreowaniu wizerunku nowoczesnego mężczyzny. Celem nowego Sponsora Widzewa jest stworzenie szafy Klienta, która będzie zarówno klasyczna, jak i zawierać niezbędne „must have”. Wszystkie produkty marki cechuje wysoka jakość wykonania oraz staranne wykończenie, co gwarantuje trwałość i komfort użytkowania. Jako marka modowa, Pawo zwraca uwagę na detale i dba o to, aby nasze produkty były zgodne z najnowszymi trendami. Firma w swoich kolekcjach stawia przede wszystkim na odzież biznesową, okazjonalną oraz smart casual. Oferuje także szeroki wybór garniturów, koszul slim i classic, spodni oraz różnego rodzaju dodatków dla mężczyzn. Jako marka modowa Pawo podąża za najnowszymi trendami, jednak pokazuje je w subtelny sposób, aby stylizacje Klientów były w pełni zgodne z ich indywidualnym stylem.

– „Jako prezes firmy Pawo, pragnę podziękować za podjęcie współpracy z Widzewem Łódź. Jestem niezwykle podekscytowany możliwością wsparcia tego wspaniałego Klubu oraz rozwoju piłki nożnej na lokalnym poziomie. Pragnę podkreślić, że Pawo to nie tylko marka promująca wysokiej jakości garnitury i odzież męską na wyjątkowe okazje. Niewielu wie, że w naszym asortymencie posiadamy również odzież casualową i sportową. Wierzę, że nasze partnerstwo przyniesie obopólne korzyści i wzmocni renomowane marki lokalne. Dlatego cieszę się, że dzięki tej współpracy będziemy mieli okazję zaprezentować Państwu nasze kolekcje. Dziękujemy klubowi Widzew za zaufanie, jakim nas obdarzył, oraz wszystkim fanom i społeczności sportowej za wsparcie. Razem, dla sukcesu i dla rozwoju sportu, stawiamy na przyszłość, życzymy wielu wygranych” – powiedział Piotr Włodarczyk, prezes Pawo.

Umowa z nowym Sponsorem Klubu będzie obowiązywać do czerwca 2024 roku.

Najnowsze

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›

Zachodniopomorska Szkoła Biznesu nawiązuje współpracę z Pogonią

Zachodniopomorska Szkoła Biznesu dołączyła do projektu Biznesowej Pogoni Szczecin na zasadach Partnera Srebrnego Zachodniopomorska ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›