Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Marka Outhorn prezentuje jesienną kolekcję

Nowa kolekcja Outhorn dedykowana jest wszystkim, którzy uwielbiają aktywnie spędzać czas. Jesienna odzież przygotowana została z myślą o kobietach i mężczyznach, którzy szukają produktów pasujących do różnych okazji. W kampanii „Where to?” Outhorn zachęca do podróżowania i odkrywania nowych miejsc.

Wyznacznikami kolekcji są funkcjonalność, atrakcyjność produktu i dbałość o detale. Różnorodność produktów umożliwia znalezienie modeli w ulubionych kolorach i krojach podkreślających sylwetkę lub optycznie ją modelujących. Linie fitness i casual przenikają się, dzięki czemu można nosić je razem, przygotowując stylizacje na cały dzień, pasujące do różnych sytuacji – do pracy, na zajęcia fitness czy nieformalne spotkania z przyjaciółmi. W jesiennej odsłonie marki Outhorn nie brakuje nowości, np. puchówek idealnych na jesienne wyprawy lub różnorodnych swetrów damskich i męskich. W ofercie Outhorn znajdują się swetry ze 100% bawełny w kształcie V-neck oraz wyszukane wzory w stylu sport casual, przy produkcji których zastosowano szlachetną przędzę lambswool z domieszką jedwabiu.

Jesienna kolekcja Outhorn to paleta różnorodności dla wszystkich aktywnych – niezależnie od tego, czy preferujesz zajęcia fitness, ognisko z przyjaciółmi, czy spacer po parku, w odzieży Outhorn poczujesz się wyjątkowo. Zgodnie z ideą mix and match, z produktów Outhorn można tworzyć rozmaite zestawy – na różne okazje.

Najnowsze

Kryniczanka oficjalną wodą mineralną siatkarskiego KSZO

Siatkarki KSZO Ostrowiec będą pić naturalną wodę mineralną Kryniczankę Umowa z firmą podpisana została na rok W przypadku ...

Całość ›

PKO Bank Polski i Ekstraklasa z kampanią reklamową wokół rozgrywek

Ruszyła kampania reklamowa PKO Banku Polskiego i Ekstraklasy promująca rozgrywki piłkarskie i wspólne kibicowanie na stadionach Pod ...

Całość ›

Uponor na kolejny sezon z Developresem

KS Developres Rzeszów SA poinformował, że umowa sponsorka z firmą Uponor została przedłużona Współpraca pomiędzy klubem ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›

Unable to display Facebook posts.
Show error

Error: An access token is required to request this resource.
Type: OAuthException
Code: 104
Please refer to our Error Message Reference.

Kryniczanka oficjalną wodą mineralną siatkarskiego KSZO.
#sponsoringsport #kszoostrowiec #siatkowka https://t.co/307Rjmcc3D

PKO Bank Polski i Ekstraklasa z kampanią reklamową wokół rozgrywek.
#sponsoringsport #ekstraklasa #pko https://t.co/WQJTAXmdKh