Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Marka Outhorn prezentuje jesienną kolekcję

Nowa kolekcja Outhorn dedykowana jest wszystkim, którzy uwielbiają aktywnie spędzać czas. Jesienna odzież przygotowana została z myślą o kobietach i mężczyznach, którzy szukają produktów pasujących do różnych okazji. W kampanii „Where to?” Outhorn zachęca do podróżowania i odkrywania nowych miejsc.

Wyznacznikami kolekcji są funkcjonalność, atrakcyjność produktu i dbałość o detale. Różnorodność produktów umożliwia znalezienie modeli w ulubionych kolorach i krojach podkreślających sylwetkę lub optycznie ją modelujących. Linie fitness i casual przenikają się, dzięki czemu można nosić je razem, przygotowując stylizacje na cały dzień, pasujące do różnych sytuacji – do pracy, na zajęcia fitness czy nieformalne spotkania z przyjaciółmi. W jesiennej odsłonie marki Outhorn nie brakuje nowości, np. puchówek idealnych na jesienne wyprawy lub różnorodnych swetrów damskich i męskich. W ofercie Outhorn znajdują się swetry ze 100% bawełny w kształcie V-neck oraz wyszukane wzory w stylu sport casual, przy produkcji których zastosowano szlachetną przędzę lambswool z domieszką jedwabiu.

Jesienna kolekcja Outhorn to paleta różnorodności dla wszystkich aktywnych – niezależnie od tego, czy preferujesz zajęcia fitness, ognisko z przyjaciółmi, czy spacer po parku, w odzieży Outhorn poczujesz się wyjątkowo. Zgodnie z ideą mix and match, z produktów Outhorn można tworzyć rozmaite zestawy – na różne okazje.

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›