Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Marka Okocim z kampanią na EURO 2020

Nowa, digitalowa kampania marki Okocim umacnia znane już hasło „W dobrym składzie”. Głównym założeniem komunikacyjnym, w związku z rozgrywanymi w właśnie Mistrzostwami Europy, jest powiązanie marki z piłką nożną oraz przyjęcie roli patrona merytorycznych dyskusji o tej dyscyplinie sportu.

– „Marka Okocim chce być blisko swoich konsumentów, a w czasie Euro wszyscy jesteśmy blisko boiska i piłki nożnej. Dlatego w ramach naszej platformy „W dobrym składzie” chcemy umożliwić kibicom dostęp do merytorycznych rozmów i materiałów na temat piłki nożnej. Do współpracy zaprosiliśmy znane portale sportowe oraz dziennikarzy i Youtuberów bo „dobry skład” jest najważniejszy – nie tylko na boisku. Trzymamy kciuki za naszą Reprezentację i czekamy na kolejne ważne mecze” – mówi Daria Dziwulska, junior brand manager marki Okocim.

W ramach kampanii marka zaangażowała się m.in. w tworzenie podcastów na największym piłkarskim kanale podcasterskim „Historie z Boiska”. Prezentować będzie również reportaże związane z Reprezentacją Polski, emitowane na youtube’owym kanale Foot Truck, a także filmy prezentujące sylwetki idoli piłkarskich oraz drużyn, emitowane na kanale Konrada Szymańskiego. Eksperci zaproszeni przez markę będą również prowadzić relacje live i omówienia meczów Reprezentacji Polski m.in. na kanale Weszlo.pl.

Za ideę kreatywną i realizację kampanii online odpowiada agencja Reprise. Planowaniem i zakupem pozostałych mediów zajął się dom mediowy Initiative. Obie agencje należą do grupy Mediabrands.

Najnowsze

Nowa umowa Wisły Płock z Petrotelem

Firma telekomunikacyjna Petrotel pozostanie partnerem Wisły Płock na kolejne miesiące Nowa umowa jest ważna co najmniej do 31 grudnia ...

Całość ›

Kibice mogą wspierać ŁKS na platformie Patronite

Na platformie crowdfundingowej Patronite pojawił się profil ŁKS-u, do tej pory kluby nie tworzyły swoich profili na tej ...

Całość ›

Śląsk z YOON Group na pięć lat

Śląsk Wrocław przedłużył współpracę z YOON Group o kolejne pięć lat Na mocy umowy logo polsko-koreańskiej firmy będzie ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›