Marka Okocim z kampanią na EURO 2020
Nowa, digitalowa kampania marki Okocim umacnia znane już hasło „W dobrym składzie”. Głównym założeniem komunikacyjnym, w związku z rozgrywanymi w właśnie Mistrzostwami Europy, jest powiązanie marki z piłką nożną oraz przyjęcie roli patrona merytorycznych dyskusji o tej dyscyplinie sportu.
– „Marka Okocim chce być blisko swoich konsumentów, a w czasie Euro wszyscy jesteśmy blisko boiska i piłki nożnej. Dlatego w ramach naszej platformy „W dobrym składzie” chcemy umożliwić kibicom dostęp do merytorycznych rozmów i materiałów na temat piłki nożnej. Do współpracy zaprosiliśmy znane portale sportowe oraz dziennikarzy i Youtuberów bo „dobry skład” jest najważniejszy – nie tylko na boisku. Trzymamy kciuki za naszą Reprezentację i czekamy na kolejne ważne mecze” – mówi Daria Dziwulska, junior brand manager marki Okocim.
W ramach kampanii marka zaangażowała się m.in. w tworzenie podcastów na największym piłkarskim kanale podcasterskim „Historie z Boiska”. Prezentować będzie również reportaże związane z Reprezentacją Polski, emitowane na youtube’owym kanale Foot Truck, a także filmy prezentujące sylwetki idoli piłkarskich oraz drużyn, emitowane na kanale Konrada Szymańskiego. Eksperci zaproszeni przez markę będą również prowadzić relacje live i omówienia meczów Reprezentacji Polski m.in. na kanale Weszlo.pl.
Za ideę kreatywną i realizację kampanii online odpowiada agencja Reprise. Planowaniem i zakupem pozostałych mediów zajął się dom mediowy Initiative. Obie agencje należą do grupy Mediabrands.