Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Marka LOTTO Partnerem Strategicznym koszykarskiej Legii Warszawa

Marka LOTTO, której właścicielem jest Totalizator Sportowy została oficjalnie zaprezentowana jako Partner Strategiczny sekcji koszykówki Legii Warszawa. Logotyp marki LOTTO znajdzie się na przodzie koszulek meczowych koszykarzy Legii.

– “Bardzo cieszy nas wizja współpracy z tak uznaną marką jak LOTTO. Myślę, że obie strony połączyła ogromna pasja do sportu i silna wiara w tę dziedzinę życia społecznego. Podobnie jak nasz nowy Partner Strategiczny, my również stawiamy na rozwój. Przez 90 lat istnienia sekcji koszykówki Legii Warszawa udało nam się zbudować jeden z najbardziej zasłużonych zespołów w swojej dyscyplinie. Dzięki temu z dumą możemy patrzeć w przeszłość. Od dzisiaj jednak dzięki podpisaniu umowy z Totalizatorem Sportowym w przyszłość patrzymy z wyraźnym optymizmem. Razem będziemy w stanie osiągnąć bardzo dużo” – powiedział Robert Chabelski, prezes zarządu sekcji koszykówki Legii Warszawa.

– “To dla nas bardzo ważny krok. Dzięki wsparciu Totalizatora Sportowego możemy stawiać przed sobą jeszcze  bardziej ambitne cele. Bardzo się cieszymy, że w swoich działaniach będziemy mogli liczyć na pomoc naszego nowego Partnera Strategicznego. My ze swojej strony dołożymy wszelkich starań, aby współpraca przyniosła jak najlepsze efekty” – powiedział Marcin Widomski, dyrektor wykonawczy sekcji koszykówki Legii Warszawa.

– Totalizator Sportowy – właściciel marki LOTTO – od wielu lat podejmuje działania na rzecz wsparcia rozwoju polskiej  koszykówki. Jednym z nich  jest współpraca z koszykarską Legią Warszawa –  Klubem, który istnieje od 1929 roku i jest obecnie jednym z najbardziej utytułowanych klubów koszykarskich w Polsce. Od sezonu 2013/14, kiedy to wywalczono awans do I ligi, aż do teraz dostrzegamy wysiłki  klubu mające na celu utrzymanie jak najlepszej formy. Doceniając pracę w tworzeniu silnej drużyny i jej znaczenie dla warszawskich kibiców zdecydowaliśmy się zostać w nadchodzącym sezonie Partnerem Strategicznym klubu. Wspieramy ambitne projekty i do takich zaliczamy budowę koszykarskiej Legii. Życzymy sukcesów w nadchodzącym sezonie!”  – powiedziała Aida Bella, dyrektor biura rzecznika prasowego Totalizatora Sportowego.

Totalizator Sportowy, właściciel marki LOTTO, jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych i zasłużonych, polskich spółek. Działa nieprzerwanie od ponad 60 lat. Misją spółki jest dalsze zwiększanie funduszy przekazywanych na rzecz społeczeństwa oraz spełnianie marzeń klientów poprzez rozwijanie usług z zakresu rozrywki, w tym gier, loterii i zakładów wzajemnych przy zachowaniu najwyższych standardów odpowiedzialności społecznej. Każdego roku Totalizator Sportowy przekazuje miliony złotych na rzecz polskiego sportu i kultury, stając się w ten sposób ogromnym wsparciem dla tych dwóch dziedzin życia społecznego w Polsce.

Najnowsze

Kryniczanka oficjalną wodą mineralną siatkarskiego KSZO

Siatkarki KSZO Ostrowiec będą pić naturalną wodę mineralną Kryniczankę Umowa z firmą podpisana została na rok W przypadku ...

Całość ›

PKO Bank Polski i Ekstraklasa z kampanią reklamową wokół rozgrywek

Ruszyła kampania reklamowa PKO Banku Polskiego i Ekstraklasy promująca rozgrywki piłkarskie i wspólne kibicowanie na stadionach Pod ...

Całość ›

Uponor na kolejny sezon z Developresem

KS Developres Rzeszów SA poinformował, że umowa sponsorka z firmą Uponor została przedłużona Współpraca pomiędzy klubem ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›

Unable to display Facebook posts.
Show error

Error: An access token is required to request this resource.
Type: OAuthException
Code: 104
Please refer to our Error Message Reference.

Kryniczanka oficjalną wodą mineralną siatkarskiego KSZO.
#sponsoringsport #kszoostrowiec #siatkowka https://t.co/307Rjmcc3D

PKO Bank Polski i Ekstraklasa z kampanią reklamową wokół rozgrywek.
#sponsoringsport #ekstraklasa #pko https://t.co/WQJTAXmdKh